illamående v 16
Går snart in i v 16 och mår fortfarande ganska illa. Speciellt när jag sitter ner. Är det fler som har likadant? Vad kan det bero på tro?
Hoppas detta går över snart så man kan njuta av sin semester. :)
Går snart in i v 16 och mår fortfarande ganska illa. Speciellt när jag sitter ner. Är det fler som har likadant? Vad kan det bero på tro?
Är i v 31 och mår fortfarande illa, dock inte lika illa som jag gjorde i början. Så tyvärr kan det hålla på läääänge.. ät lite och ofta är väl det vanligast tipset. Jag använder "åksjukearmband" när det är som värst och det lättar lite :)
Jag mådde illa fram till vecka 21 ungefär, då vände det som över en natt. Hoppas att du mår bättre snart, illamåendet är fanken värst..
Jag fontänkräktes i v 42. Och hade gjort från v 6 första graviditeten så det försvinner ibte alltid... Denna mår jag ännu rejält illa och kräks av och till och är i slutet på v 15. Har du tur vaknar du och det är borta en dag har du otur följer det dig hela vägen till förlossningen tyvärr :/
Jag är i v 18 och var senast i helgen inlagd på sjukan pga kraftiga kräkningar. Nu tar jag både lergigan (med och utan comp), ondansetron och primperan mot illamåendet + mediciner för att hjälpa magsåren jag fått. Jag håller tummarna för att det går över snarast. Puh!
För mej gick det om just i vecka 16 och har inte spytt sen dess. Mår lite småilla nu i värmen, men går inte att jämföra med illamåendet i början av graviditeten. Är i vecka 28.