• studentska

Nån som bokat hotellrum via amoma.com?

Kollar på hotellrum för några nätter i Stockholm i augusti och på trivago har nästan alltid amoma det lägsta priset. Men blir alltid lite misstänksam när en sajt ligger under de andras priser med oftast flera hundra per natt. Har nån bokat genom dom? Har det i så fall funkat som det ska med incheckning och alltihop?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-13 10:30
    Jag har sett att dem har många positiva recensioner på trustpilots hemsida i England men jag vet inte så mycket om hur trustpilot funkar och om det kan vara mycket falska recensioner som det finns på tripadvisor.

• Svar på tråden Nån som bokat hotellrum via amoma.com?
  • Betty Ballbreaker

Har bokat med Amoma flera ggr i olika länder, har funkat jättebra! Du bokar och betalat och får sen en värdekupong som du visar upp i hotellreceptionen!

• studentska

Det låter ju bra då kanske jag vågar boka med dem! Blir alltid lite misstänksam när ett ställe är så mycket billigare än andra i alla fall de hotell jag varit intresserad av.

• Malli653

Hur blev det resan? Har själv precis bokat med amoma.com...Hoppas de är seriösa.

• SVejsan

Borde ju vara enkelt att ringa och fråga om hotellet ifråg har ett bra samarbete med bokningssajten ni använder?  Och om man kan få någon ytterligare bekräftelse från dom direkt att bokningen gått igenom...

• ullis1961

OBS!!!@ PASSA er för att boka med Amoma. Jag bokade ett dubbelrum standard med hotellet hade fått en bekräftelse på ett enkelrum med extrasäng. Hotellet var fullbelagt så vi hade inget val

• GuestMartin

Bokade hotell en natt i Sverige via AMOMA. Var lite nervös efter att ha läst mycket blandade omdömen om dem men det var inga problem. Fick min bekräftelse direkt efter att jag hade bokat och jag ringde hotellet innan för att kontrollera. Jag var inbokad och allt var betalt och klart. Mycket nöjd, sparade 400 Skr!

• Morfi

Jag är 100% nöjd med amoma.com. Den 19 maj 2015 bokade jag hotell i Grekland och idag den 21 maj kollade jag med hotellet. Allt var i sin ordning.

• skypick

www.booking.com/index.html är den i särklass bästa sajten för att boka hotell. Du behöver inte lägga ut pengar i förväg. Det är lätt att boka av och att boka om och utbudet är mycket bra. Jag har nu använt dem vid över fem tillfällen och det har fungerat bra hela tiden.

Svar på tråden Nån som bokat hotellrum via amoma.com?