• Anonym (försvunnen)

Någon som har anlitat privat detektiv för att hitta försvunnen person?

Finns det någon som har anlitat privat detektiv för att hitta en försvunnen person eller en person som man vill komma i kontakt med (men som man inte har kontaktuppgifter till för att personen flyttat)? Hur gick det?

• Svar på tråden Någon som har anlitat privat detektiv för att hitta försvunnen person?
  • athanatos

Låter väldigt onödigt att anlita någon för det, du kan utan problem göra jobbet själv.
    Det är inte svårt att hitta personer.

• Anonym (hur?)
    athanatos skrev 2014-07-13 21:02:06 följande:

Låter väldigt onödigt att anlita någon för det, du kan utan problem göra jobbet själv.
    Det är inte svårt att hitta personer.

Hur menar du att man själv kan hitta försvunna personer?
  • athanatos
    Anonym (hur?) skrev 2014-07-13 23:56:23 följande:
    Hur menar du att man själv kan hitta försvunna personer?
    Beror väl helt på vad man menar med försvunnen. Men de flesta går att hitta, de flesta lämnar mer spår efter sig än man tror.
    Exakt hur kanske inte lämpar sig att skriva öppet eftersom det kan missbrukas av fel personer.
  • Dixie

pratar du om personer som verkligen försvunnit eller personer som du inte har adressen till? 

• Anonym (hur?)
    athanatos skrev 2014-07-14 00:01:27 följande:
    Beror väl helt på vad man menar med försvunnen. Men de flesta går att hitta, de flesta lämnar mer spår efter sig än man tror.
    Exakt hur kanske inte lämpar sig att skriva öppet eftersom det kan missbrukas av fel personer.
    Ts har ju tydligen inte lyckats hitta personen på egen hand och du skriver att personen får söka på egen hand men samtidigt vill du inte ge mer info. Tror du att ditt svar hjälper på något sätt? Skrattande
  • athanatos
    Anonym (hur?) skrev 2014-07-14 00:10:59 följande:
    Ts har ju tydligen inte lyckats hitta personen på egen hand och du skriver att personen får söka på egen hand men samtidigt vill du inte ge mer info. Tror du att ditt svar hjälper på något sätt? Skrattande
    Skickar ts ett pm till mig så kan jag berätta allt.
  • Pussakaninen

Tycker inte ni ska ge tips om sånt. Har själv haft extremt stora stalking problem utav ett ex & det hela slutade med att han blev satt i fängelse för mordförsök, INGEN rolig process!

Säger inte att ts har dom planerna men det är ingen som vet vem hen är vi är många nertryckta kvinnor & folk med skyddade adresser.

Tänk ett steg längre vad er "information" faktiskt kan leda till, kunde kosta mitt liv & vem vet, i framtiden kanske det gör det (kommer ut nästa år)

• Anonym (försvunnen)
    athanatos skrev 2014-07-14 00:26:51 följande:
    Skickar ts ett pm till mig så kan jag berätta allt.
    Ska maila dig.
  • Anonym (Viktoria)

Vi använder ett företag som heter Cheaters detektivbyrå ( www.detektivbyran.com ) för att leta rätt på en flicka som varit försvunnen i över 270 dagar. Detta är min kollegas dotter som mamman har gömt undan trots domstolsbeslut etc.

Efter så lång tid tröttnade vi och ringde denna byrå. 18 timmar senare hade dem hittat henne! 

Vi hade en bra kontakt med en som hette Joseph"och en annan man som heter Marc. Prata med dem och hälsa från Viktoria:)

Good Luck!

• Anonym (djeka)

Jag har en bekant vars tjänster jag utnyttjat. Duktig föredetta polis som nu är licensierad privatdetektiv. Han hittade en gubbe i en stuga i norrland som var skyldig mig pengar. Det skall tilläggas att han levde med skyddad identitet. Han tar bara betalt om han löser fallet också (misslyckas så sällan ändå).

Svar på tråden Någon som har anlitat privat detektiv för att hitta försvunnen person?