Hur fungerar otrohet via snapchat?
För att göra en lång historia kort så undrar jag lite mer om hur detta med snapchat fungerar?
Mannen kom hem från jobbet för några veckor/månader sedan och berättade förtjust om hur arbetskollegorna hade något som hette snapchat och mitt i allt detta skickade tjejer nakenbilder till dem. Något som sedan försvann efter 10 sek...
Jaha... Vi har nu de senaste veckorna bråkat otroligt mycket, han sover inte längre i sängen helt plötsligt (spelar ingen roll om vi är sams eller ej) och när jag frågar honom varför han inte sover i sängen svarar han bara att han somnar alltid framför tv nu. Men allvarligt talat varje dag i flera veckor?? Vill inte tjata men det är klart att det sårar mig?
Vi har heller knappt sex.
Han vaknar och letar efter fel så att vi bråkar. Detta är något jag verkligen lagt märke till och konfronterat honom om VARFÖR bråkar du med mig över detta? varför skriker du på mig för ingenting. För det är verkligen larvigt, det är såååå uppenbart att han bråkar bara för att?? Jag har testat med allt, konfrontera tillbaka, ligga i underläge och vara tyst eller bara säga jaha, okej, ja du har rätt med mera. Inget fungerar!! på tal om detta gör tydligen hans bästa vän detta just nu mot sin nya fru eftersom han har ångrat giftermålet? Ja men ni hör ju vad för människor han umgås med dagligen.
Börjar lägga ihop 1+1... hans beteende kom inte långt efter detta med snapchat samtalet. La ingen tanke alls på det där förens nu. Han sände ett sms med ett foto på en räkning till mig igår som jag skulle betala, kunde inte göra det just då och skulle in och göra det nu men ser då att bilden inte finns kvar i vårt sms samtal???
det betyder ju att han måste ha skickat detta som ett snapchat? för den kan ju inte bara försvinna annars?? Mitt svar efter att han skickade bilden var ok, och det står ju kvar.....
Ja, jag är alltså ganska säker att han har börjat använda snapchat och det är det han ligger vaken med i soffan hela nätterna och därav hans plötsliga personlighetsförändring. Vi har en liten son tillsammans, ska gifta oss om ett år och flyttar snart in i ett hus som vi byggt tillsammans. Men jag kan inte leva med en människa i resten av mitt liv, som jag ska kalla själsfrände som sviker mig på detta vis!! Jag vill får fram bevis. Jag vill veta vad min magkänsla redan vet.
Hur går jag tillväga... någon som vet? :(