• Anonym (help)

Swefilmer! hjälp

Vad betyder detta?
    "Det går inte att spela videon just nu. Antalet tillåtna uppspelningar har överskridits. Försök igen senare"
    Jag fick upp det meddelandet när jag försökte kolla på en film på swefilmer.
    Någon??

• Svar på tråden Swefilmer! hjälp
  • Anonym (facepalm)

Köp en extern hårddisk och ladda ner HD filmer...

• Anonym (help)

Jag kan inte ladda ner just nu, därför jag frågade om swefilmer och vad det meddelandet betyder. Kunde jag ladda ner skulle jag självklart gjort det men kan inte för jag har för lite gb för det och behöver det lilla jag har för viktigare saker. Laddade ner en film men slutet försvann så jag är irriterad nu för jag vill se slutet på filmen utan att behöva ladda ner skiten igen så det tar all min surftid jag har kvar, suck.

• Anonym (facepalm)
    Anonym (help) skrev 2014-07-14 00:33:40 följande:

Jag kan inte ladda ner just nu, därför jag frågade om swefilmer och vad det meddelandet betyder. Kunde jag ladda ner skulle jag självklart gjort det men kan inte för jag har för lite gb för det och behöver det lilla jag har för viktigare saker. Laddade ner en film men slutet försvann så jag är irriterad nu för jag vill se slutet på filmen utan att behöva ladda ner skiten igen så det tar all min surftid jag har kvar, suck.

Tja.. Om det är en äldre film så finns det en chans att den är uppe på YouTube. Men de är svåra att hitta där. Jag tror nog att allt du kan göra är att vänta..

"Försök igen senare."
  • Anonym (help)

HIttade en sida så det löste sig, tack

• Akua

Gården iktnbara att uppdatera sidan och försöka spela igen? Gör det ett par gånger m

• fluu

Det händer mig ibland också och ibland inte på samma klipp, otroligt irriterande, men det brukar gå att hitta det man vill se även på andra ställen i väntan på att swefilmer tramsat färdigt.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Swefilmer! hjälp