• FrölundaIndians

Jag vill ha en flickvän.

Jag är snart 24 och det jag saknar i mitt liv är en underbar tjej att få dela vardagen med och göra en massa roliga saker tillsammans. Jag trivs jätte bra med mitt jobb och jag har många goda vänner och alla de är i lyckliga förhållanden, blir så avundsjuk på de att dom funnit så fina tjejer.
    Jag har en katt som betyder allt för mig, varje dag när jag kommer hem så möter hon upp mig vid dörren och jamar två gånger för att hon vill att jag ska bära upp henne och då stryker hon sitt huvud mot mig och ger mig en puss.
    Men skulle så klart uppskatta att träffa en tjej som jag får ge all min kärlek till men har alldeles för länge försökt tagit initiativet till att prata med tjejer, charma de och visat mig intresserad men åter och åter igen utan framgång.

Jag är inte snygg,har inte magrutor, utan är normalbyggt, har brunt hår och fräknar.
    Måste jag se ut som Eric Saade eller någon annan supermodell för att en tjej ska bli intresserad av mig?
    Jag tycker själv att jag har en väldigt fin insida men är det så att det är fräknarna som skrämmer bort tjejerna, att ni inte kan attraheras av en kille som har det?

Nu är jag trött på att på nobben hela tiden så ger upp hoppet snart om att få en flickvän.
    Varför får alla andra vara lyckliga och leva i fina förhållanden men inte jag? En fråga som jag ställt mig själv många gånger.

• Svar på tråden Jag vill ha en flickvän.
  • Anonym (Norah)

Det är inget fel med fräknar, det är bara gulligt. Var har du sökt efter en tjej och var har kompisarna hittat sina? Känner du några singeltjejer? Vad arbetar du med? Hur bra vän är du med kompisarnas flickvänner? Har du egna tjejkompisar? Har du varit kär i några tjejer?

• Anonym (fint)

Fräknar som är så fint! Varför verkar så många som har fräknar fått för sig att det är fult? Har för övrigt bara hört att fräknar är fult från de som själva har det och pratar om sina egna, aldrig från någon annan. 

Du har nog bara inte träffat någon tjej som du skulle passa ihop med än. Eller så har du det, men ingen av er såg det eller vågade ta chansen. Dvs, det är nog inget fel på dig, bara slumpen. 

• Anonym (.)

Vad tar du för initiativ då? Random meddelanden på kontaktsajter räknas inte. Du måste ju ligga i för att det ska hända något.

• FrölundaIndians
    Anonym (Norah) skrev 2014-07-14 03:47:40 följande:
    Det är inget fel med fräknar, det är bara gulligt. Var har du sökt efter en tjej och var har kompisarna hittat sina? Känner du några singeltjejer? Vad arbetar du med? Hur bra vän är du med kompisarnas flickvänner? Har du egna tjejkompisar? Har du varit kär i några tjejer?
    Tack men vad menar du med att det är gulligt med fräknar? Några stycken på näsan eller på armarna och ansiktet? Jag har inte direkt bara tre st fräknar på näsan.

Jag försöker ta kontakt med de tjejer som jag tycker verkar vara intressanta, som är trevliga, har ett fint leende osv, men på flera år så är det ingen tjej som blivit intresserad av mig.
    mina kompisar har träffat sina tjejer på fest eller via någon bekant. 
    Jag arbetar som kock på en restaurang. Hur bra vän jag är med deras flickvänner? Inte så att vi brukar träffas ensamma och fika eller något liknande utan vi ses och pratar om jag blir hembjuden till de på mat eller fest.
    Vi brukar flera kompisar träffas och grilla eller laga mat tillsammans en dag i veckan och då är alltid deras tjejer med så känner mig väldigt utanför vissa stunder när jag är den enda som inte har en flickvän.
    Ja jag har varit kär i många tjejer, finns en servitris på mitt jobb som jag varit intresserad av länge, hon är jätte trevlig och när man får ett leende av henne så blir jag varm och glad, men jag har inbillat mig att hon är alldeles för snygg för mig så jag har känt att det är bortkastat eller ingen idé att ens försöka. Utan när vi pratar så är det om andra saker.
    Anonym (Hej) skrev 2014-07-14 08:23:22 följande:
    Vart bor du? ;)
    Gbg dudå?
    Anonym (.) skrev 2014-07-14 09:10:57 följande:
    Vad tar du för initiativ då? Random meddelanden på kontaktsajter räknas inte. Du måste ju ligga i för att det ska hända något.
    Jag är inte medlem på någon dejtingsida då jag hört att tjejer bara svarar till de som har ett utseende som en modell och då försöker jag ta kontakt med tjejer ute istället för att framhäva min personlighet och att de blir intresserade av mig trots att mitt utseende inte är till någon fördel.

• Anonym (fräknig som fan)

Vart är fräknar fint och vart finns alla brudar som tycker det i stockhol. ?? Har själv grymt mycket fräknar på både armar och ansikten och jag har inte hittat en enda tjej som tycker att det är "gulligt" ?? Jag vill också hitta wn flickvän då tjejen jag skafa barn med och vart tillsammans med i 9 år drog yill en annan snubbe för att jag förlorade jobbet phrund av en jävla massa trauman i mitt liv dom senaste åren och jag blev riktigt knäckt av att bli lämnad av den enda jag kunnde lita på och jag menar på alvar den enda jag har inte ens en familj som vill ceta av mej blev ut kastad från min morsa och farsas hus när jag va 16 för att dom inte kunnde acceptera min flickvän :@ så ännu en gån vart finns det tjejer i stockholm som tycker det är "gulligt" med fräknar ??

• Anonym (Inbillningar)
    Anonym (fräknig som fan) skrev 2015-07-20 02:38:57 följande:
    Vart är fräknar fint och vart finns alla brudar som tycker det i stockhol. ?? Har själv grymt mycket fräknar på både armar och ansikten och jag har inte hittat en enda tjej som tycker att det är "gulligt" ?? Jag vill också hitta wn flickvän då tjejen jag skafa barn med och vart tillsammans med i 9 år drog yill en annan snubbe för att jag förlorade jobbet phrund av en jävla massa trauman i mitt liv dom senaste åren och jag blev riktigt knäckt av att bli lämnad av den enda jag kunnde lita på och jag menar på alvar den enda jag har inte ens en familj som vill ceta av mej blev ut kastad från min morsa och farsas hus när jag va 16 för att dom inte kunnde acceptera min flickvän :@ så ännu en gån vart finns det tjejer i stockholm som tycker det är "gulligt" med fräknar ??
    Hur ska ni få flickvänner om det går 2 killar för varje 1 singeltjej? Läs på demografin vad som skrivs av seriösa skribenter på forum som flashback.org. Detta ämne med att vilja ha en flickvän börjar bli tjatigt och här kommer ni inte få vettiga svar. Det finns helt enkelt inte tjejer nog att alla ska ha var sin flickvän eftersom man har släppt in extremt många invandrarmän/killar. Det är bara att acceptera och anpassa sig.
  • Snygg kotlett

Du kanske är homosexuell?

Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Anonym (ja ha)

ni pratar mycket här om vad ni vill ha .. ja ha men ut och leta då ...

Svar på tråden Jag vill ha en flickvän.