• Anonym (Tjej89)

Åh vad skönt det är att gnugga klittan!

Det skönaste sättet att onanera är enligt mig att gnugga klittan. Favoriten är att gnugga mot soffans armstöd. Det kittlar skönt i muttan och jag får orgasm varje gång! Extra skönt är det om jag är lite kissnödig. Ahhh... Någon som provat?

• Svar på tråden Åh vad skönt det är att gnugga klittan!
  • Anonym (vibrator)

När jag var i yngre tonåren så gjorde jag också så. Nu använder jag olika vibratorer istället. Vill man ha en riktig orgasm så kan man börja med en lite mildare variant typ en klitorisvibrator från Lelo, och efter en timme gå över till Hitachis Magic Wand. Kan få 10-tals orgasmer på en kväll

• mary01

Jag har en magic wand men blir mest avdomnad i muttan. Kanske ska prova en mindre vibrator först då.

• eslah

Luktar det inte lite unket om armstöden efter ett tag? Gnugga klittan kan du väl göra med handen annars, verkar lite mer hygieniskt.

• Anonym (Tjej89)

Eller så provar du soffans armstöd Mary! Så jävla skönt.

• Anonym (vibrator)
    mary01 skrev 2014-07-14 18:14:11 följande:

Jag har en magic wand men blir mest avdomnad i muttan. Kanske ska prova en mindre vibrator först då.

Ja, för mig krävs det MINST en timmes förspel men jävlar vad skönt det är sen när man väl är kåt så man håller på och spricker, då ska den användas :)
  • mary01

Tack för tipset! Ska kåta upp mig rejält ikväll och sen ska wanden fram.

• taquine

Låter  väldigt ofräscht i min bok, i den soffan skulle inte jag vilja sitta ;-(

Goodness Me
Svar på tråden Åh vad skönt det är att gnugga klittan!