• Anonym (Nyfiken gul)

Vad betyder egentligen denna smiley?

Alltså det här med smileys, det är ju som gjort för att få en att grubbla.Vet inte hur jag ska tolka detta. Skickade ett blomsterbud till en man som jag är lite mer än vän med (vi är dock inte tillsammans) nu när han fyllde år. Fick meddelande från honom där han tackade så jättemycket för den fina blomman och avslutade med kram och en flirtgubbe som sträcker ut tungan. Känner mig som en tonåring men vad fan betyder det? Jag har känslor för honom men känner mig lite osäker på om han känner för mig det är därför jag klutar på detta i-landsproblem.
    Tror jag är för gammal för sånt här Glad

• Svar på tråden Vad betyder egentligen denna smiley?
  • Anonym (Nyfiken blå)

Jag tolkar det som att han flirtar med dig. Du ska nog inte ta det på så stort allvar, men positivt är det ju i alla fall.

• Anonym (Flörtigt)

Är den en smiley som blinkar med ena ögat och sträcker ut tungan? Det är absolut en lättsam flörtsymbol tycker jag. Finns ju den smileysen som bara blinkar med ena ögat, den kan misstolkas lätt ibland. Den använder jag oftast när jag tillrättavisar någon men vill att den ska veta att tonfallet är glatt :) men så tycker jag. Omöjligt att veta vad din flört tycker! Oavsett så lycka till :)

• Anonym (Nyfiken gul)

Anonym (Flörtigt) Ja precis det är den som blinkar med ett öga och sträcker ut tungan.Visst är det omöjligt att veta vad den andra menar men det är alltid svårt att själv se på saker, då är det ju tur att man kan terrorisera FL med sina frågor Skrattande

• Anonym (Nyfiken blå)

Jag tycker du ska höra av dig och föreslå en dejt. Eller fika. Eller skicka en egen smiley tillbaka, en pussmun?

• Anonym (Nyfiken gul)

(Nyfiken blå) Vi umgås redan en del (både i och utanför sängen) det handlar mest om att jag inte riktigt vet vart jag har honom. Ska ta upp det med honom vid tillfälle men kunde inte låta bli att undra över varför han slängde in den där smileyn. Lite konfunderad.

Svar på tråden Vad betyder egentligen denna smiley?