• Anonym (jag)

Vad ska jag göra?

Jag är gravid med min kille. Vi har ett barn tillsammans o vi bor i hop. Jag har gjort några aborter tidigare o nu senaste gången sa jag till min kille att jag gör inte fler aborter. Jag gick på p spruta efter det, men fick sluta pga att jag mådde dåligt av den. Killen lovade att han skulle vara försiktig o inte komma i mig. Men han har gjort det ändå medvetet. Han vill inte att vi ska behålla barnet. Jag vill ha fler barn men inte med han eftersom han visat att han inte kan ta konsekvenserna utav sitt handlande.... vad fan ska jag göra. Jag vill verkligen inte göra en abort till.. jag vet att det är mitt ansvar med. Men jag ville ju ha ett syskon till lillen.

• Svar på tråden Vad ska jag göra?
  • Anonym (j)

du säger att du vill ha fler barn men inte med han, ändå är han din kille du lever tillsammans med. Är det kanske så att du inte vill va med din kille? men ändå inte göra en abort?

• Anonym (jag)

Jo jag älskar min kille. Men känner att han inte lyssnar på vad jag säger. Sa ju att jag inte vill göra fler aborter. Men ändå gör han så att jag riskerar att bli gravid när inte han vill ha fler barn.

Svar på tråden Vad ska jag göra?