• Hjärter Dam100

Avslag

Jag fick barn för snart 3 veckor sedan. Avslaget har minskat och det är nästan inget kvar, precis som det ska, men varje gång jag tar i för att bajsa kommer det blod från slidan. Det är bara just då det kommer, kollar jag en kvart senare kommer det inget mer blod. Jag har ingen värk eller feber. Nån mer som haft det så? Jag är inte så orolig, men jag drar mig ändå för att bajsa...

• Svar på tråden Avslag
  • Hjärter Dam100

Hade avslag i 2 månader med första barnet men då minskade blödningen gradvis. Denna gång har den nästan avtagit redan, men det kommer som sagt blod när jag tar i för att bajsa. Och ibland ökar det lite, för att sen minska igen. Avslaget beter sig annorlunda denna gång helt enkelt. Inte orolig som sagt, men ville ändå kolla med andra eftersom det kommer mer när jag bajsar.

• Anonym (Åå)

Jag hade avslag i 3 månader. inte mycket den sista månaden men dock så att jag fick sätta på en vanlig binda.

• pigglet

Det är helt som det ska att det kommer och går. Och låter helt normalt att det kommer mer när man tar i, tex om man bajsar.

Svar på tråden Avslag