• Anonym (Allen)

Varför kan ni kvinnor inte bara erkänna att ni tänder på "bad boys"???

Ja varför gör ni inte det? Erkänn det!

Behöver inte handla om kriminella och andra galna typer, intressant och se om ni vågar erkänna det?

Ni tar bara en snäll man att föröka er med, gnäller å tofflar med en sån.

• Svar på tråden Varför kan ni kvinnor inte bara erkänna att ni tänder på "bad boys"???
  • Långbenopluto

Jag har ALDRIG tänt på dom och kommer aldrig göra det heller....

Hade jag tänt på dom hade jag även valt att leva med en sån. Varför skulle jag inte våga stå för det?

• Anonym (klen)

Jag tände på dom när jag var ung tjej, men när jag blev mogen förstod jag att det bara var en fas och inget jag skulle tända på i dag

Tack o lov!

• Anonym (Allen)
    Korpen skrev 2014-07-15 21:06:18 följande:

Jag har ALDRIG tänt på dom och kommer aldrig göra det heller....

Hade jag tänt på dom hade jag även valt att leva med en sån. Varför skulle jag inte våga stå för det?

Alla kvinnor gör inte det, du kanske inte är sån. Men de flesta av er bara förnekar det, sen jagar ni dessa iallafall.
  • Marleo

Det är oftast yngre tjejer som faller för såna.
    När man blir 30+ blir man oftast kär i dom snälla underbara männen. :)

• replica

Ptjaa.. Jag har hängt ihop med samma gamla "toffel" sedan jag var 15. Han är absolut ingen bad boy utan en riktig gentleman, det var han när vi var 15 år och det är han även idag 13 år senare.

"Practise makes perfect"
  • Illusion

Bad guy for the record. Ja, det är hett. Jag vill ha en bad guys utseende och utstrålning, med en toffels egenskaper. DE FINNS INTE.

• Anonym (tyvärr)

Jag är 23 år och tjej och jag tänder bara på bad boys tyvärr eller killar som har för stort ego :/

• Monte
    Anonym (Allen) skrev 2014-07-15 21:04:24 följande:

Ja varför gör ni inte det? Erkänn det!

Behöver inte handla om kriminella och andra galna typer, intressant och se om ni vågar erkänna det?

Ni tar bara en snäll man att föröka er med, gnäller å tofflar med en sån.

Låt mig gissa. Du känner dig förbisedd och behöver avreagera dig lite. Go ahead.
  • Chester Copperpot
    Efter att ha varit både stygg och snäll kan jag säga att det inte finns nåt som tänder så många kvinnor och som tänder dom så mycket som just att vara stygg. I grund och botten är alla kvinnor undergivna, och i grund och botten tänder dom alla på en alfahanne. Och dom som säger nåt annat ljuger eller är helt enkelt inte i kontakt med sin sexualitet.
Svar på tråden Varför kan ni kvinnor inte bara erkänna att ni tänder på "bad boys"???