• Anonym (Äckel)

otroligt äckligt rumpa. finnar och kvisslor. *stark bild*

Skäms så kopiöst över min rumpa. Har aldrig visat den för någon partner och om jag är i allmänna omklädningsrum så försöker jag gömma mig när jag byter om.
    Detta får mig att må så innerligt dåligt och jag skulle jättegärna vilja ha hjälp med tips om hur man får bort dessa äckliga, förbannade, fula, hemska finnar/kvisslor.
    Vill gråta när jag ser bilden.. Fy..

Så snälla, har någon något förslag så tar jag tacksamt emot det!

• Svar på tråden otroligt äckligt rumpa. finnar och kvisslor. *stark bild*
  • Anonym (Kaj)

Stackare som har ben till rumpa...

• Anonym (Äckel)
    Anonym (Kaj) skrev 2014-07-16 00:18:12 följande:
    Stackare som har ben till rumpa...
    FAst det är en rumpa. Ligger på sidan och bilden är upp och ner. Men tack för din otroligt givande och hjälpande kommentar. 
  • Anonym (H)

Har du provat Proactive? Har hjälpt mig en hel del med min acne. Har mest haft i ansiktet, på ryggen och på bröstet och det har blivit avsevärt mycket bättre sen jag började med det. Har en speciell tvål till kroppen som är suverän!

• Anonym (Äckel)
    Anonym (H) skrev 2014-07-16 00:22:14 följande:
    Har du provat Proactive? Har hjälpt mig en hel del med min acne. Har mest haft i ansiktet, på ryggen och på bröstet och det har blivit avsevärt mycket bättre sen jag började med det. Har en speciell tvål till kroppen som är suverän!
    Nä det har jag inte.. Är det den man köper från tvshop bla?
  • Anonym (H)

Precis! Kan verka lite dyr men för det första så är den dryg och för det andra så funkar det så den är värd det :) Glöm inte bort kroppstvålen i så fall för tror att den hade varit bra för din rumpa. Har för mig att de tom har någon kampanj på det just nu.

• Fml123

Har exakt samma... Mår skit över det och visar mig aldrig!!

• Anonym (...)

Köp en duschvante så du får bort död hud, använd den varje dag när du duschar. Efter duschen tar du en bommulstuss med alsolsprit (receptfritt på Apoteket) på och baddar emot (det torkar ut finnarna).

• Anonym (D)

Använd aco acknelösning istället för alsolsprit. En blå flaska, den använder jag jämt.

• Anonym (ABC)

Jag tycker inte att det ser farligt ut alls! Lite ojämn hud har väl alla, det är bara sminkade modeller som är perfekta!

När jag hade mycket problem med acne i ansiktet gick jag till en riktigt dyr och duktig hudterapeut som sa att masker är det bästa för att få bort finnar. Allt gnuggande gör dem värre eftersom du bara drar runt bakterierna och de kommer ner i nya porer och orsakar problem där istället. Men framför allt så skulle jag jobba med min självbild om jag vore som du. Din rumpa är jättefin (ser inte ut som en lagårdsvägg som min) och du borde vara stolt över den!

Svar på tråden otroligt äckligt rumpa. finnar och kvisslor. *stark bild*