• Dinglande kotten

flickvännen är oskuld, tänka på?

Hej! Lånar kompisens acc då jag inte har något. Min flickvän är oskuld (21 år gammal) och säger att hon vill förlora den med mig ikväll. Jag har aldrig "tagit" någons oskuld förut. Någonting jag borde tänka på?
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden flickvännen är oskuld, tänka på?
  • Anonym (....)

tänka på  om det är första gången för en tjej så va extra försiktig för det gör väldigt ont  för tjejen och lyssna på tjejen.... lycka till 

• Anonym (Oskuld)

Kyss henne på munnen en gång. Dra sedan isär blygdläpparna - sikta, och tryck in den hårt i botten. Lite som att dra av ett plåster - snabbt så har du det gjort.

.

.

.

Skämt åsido. Se till att hon är riktigt kåt. Slicka henne innan, till orgasm. Ta det försiktigt och för in lite och lite. Kolla henne uttryck när du för in. Börja kicka väldigt långsamt, när hon börjar stöna kan du köra på snabbare och liiitenhårdare.

• Noname00

Common sense.

Inte ha för brottom, se till att hon är rejält våt och lyssna på vad hon säsger, nej är nej och stopp är stopp.
    Dunka inte hela i början det ger henne bara en skräckupplevelse.
    Å använd gummi, glidmedlet hjälper till om ä andra bra grejer.

• Anonym (Nädå)

Nädå, det behöver inte göra ont alls. Det handlar om att hon måste vara rejält upphetsad våt och redo INNAN penetration. Så låååångt förspel, mycket smek och gos och rytmiskt smekande av klitoris tills hon nästan får orgasm. DÅ ska du penetrera henne försiktigt och först då. Många rekomenderar att låta henne få orgasm innan penetration, men det är att gambla lite då många blir överkänsliga efter en orgasm vilket kan göra inträngandet obehagligt. Mitt hetaste tips är alltså, massera klitoris i en jämn takt. Men attackera inte klitoris så fort ni hamnat i sängen utan börja med smek, kyssar fina ord och arbeta dig sakta fram till skötet.

• Anonym (Man)

Tänk också på att det inte måste bli samlag på första försöket. Om det känns jobbigt för henne kan ni ta det lugnt och fortsätta "nästa gång".

• nov
    Anonym (Man) skrev 2014-07-16 13:07:05 följande:

Tänk också på att det inte måste bli samlag på första försöket. Om det känns jobbigt för henne kan ni ta det lugnt och fortsätta "nästa gång".

Säger samma sak som ovan.

Se till att inget ska störa er. Sätt mobilerna på ljudlöst eller stäng av dem helt.
    Få henne att känna sig trygg, trygghet gör en avslappnad. Att vara avslappnad hjälper en att bli mjuk och då kommer det inte göra ont för henne. Lyssna på henne. Ta allt lugnt.

Men framför allt, mitt tips är att ha det mysigt och kul! När det blir för "seriöst" kan det bli svårt att bli avslappnad ;)
  • Monte

Varför skulle det vara en så stor grej? Utgå inte från att det är värsta grejen för henne. Var bara er själva.

• Fjärilslarv

ta det lugnt och låt henne bestämma takten, och tänk på att få ta någons oskuld är faktiskt något vackert, fint och stort, för det kan man bara ge till en person.

Var också beredd på att det kan göra ont för henne, och stötta henne i det och avbryt om hon vill.

• Fjärilslarv
    Monte skrev 2014-07-16 13:24:36 följande:

Varför skulle det vara en så stor grej? Utgå inte från att det är värsta grejen för henne. Var bara er själva.

för en del personer är det stort att bli av med oskulden, för mig var det en stor grej och det var något som jag gav till någon som jag verkligen älskade.
  • Fjärilslarv

Det där med lite i taget är en bra grej.
    Hur ont det gör är nog olika, för mig gjorde det ganska ont och jag var kåt inann och redo. 

Svar på tråden flickvännen är oskuld, tänka på?