• Lena 407

Jag ger upp..

Jag orkar inte mer , jag ger upp . I 7 år har jag väntat och hoppats på att något ska bli bättre ... Nu ger jag upp. Jag kan inte stå bredvid och vänta medan du lever ditt liv . Hur kan jag vara så dum att jag gifter mig med en man som redan är gift - med sitt JOBB!
    Jag är inte rädd för att vara själv , jag är redan ensam hela dagarna, jag har redan allt ansvar för barn och hem. Jag tror att jag saknar dig när du är borta och reser med jobbet , men så fort du kommer hem så inser jag att det är ju ingen skillnad, jag är lika ensam vare sig du är här eller inte. Och vet du, barnen frågar inte efter dig. Du är borta i 4 dagar och de reagerar inte. Själv kan jag knappt vara borta i 4 timmar ...

• Svar på tråden Jag ger upp..
  • CaraMelli12

Heja dig!

Du vet frasen man saknar inte kon? Förhoppningsvis blir det ett uppvaknande för din man annars har du det säkert bättre själv.

Hur gamla är barnen?

• traveler

Det låter ju onekligen som att du tagit rätt beslut:)

• Anonym (Lia)

Har varit gift med en likasinnad. Skillnaden som blir när man lämnat är att man slipper den ständiga besvikelsen över att han inte kom hem innan barnen somnat, inte orkade, inte hade tid, inte fanns där etc.

Njuter för fullt av livet som singel. Har dessutom en del "egentid" nu när han har barnen ;)

Händer förvisso inte så ofta men känns bra när han väl har dem och jag får tid att vila och rå om mig själv så jag orkar vara en bra mamma när barnen är hemma hos mig.

• Anonym (A)
    traveler skrev 2014-07-16 21:29:11 följande:
    Det låter ju onekligen som att du tagit rätt beslut:)
    Eller hur
Svar på tråden Jag ger upp..