Män som aldrig köper presenter
Vad är det med män som inte köper presenter till sina flickvänner/fruar? Behöver inte vara något dyrt, utan bara något litet.. Min man överraska mig med lite smått (choklad, skor, något plagg, smycken osv) till mig då och då och slå till extra stort vid födelsedagar/högtider, samtidigt som jag har en nära vän till mig som aldrig får NÅGOT av sin man.. Hon mår dåligt över detta enligt vad hon säger och måste ljuga till andra vänner om att han har köpt detta och detta för att hon inte ska skämmas..
Jag kanske låter lite oförskämd, men det är ett sätt att visa att man bryr sig om en person enligt mig. Det uppskattas riktigt mycket.. Behöver som sagt inte vara något dyrt utan bara något litet!!!
Så, hur tänker ni?! Är ni snåla eller är det ekonomin som strulat till att köpa en liten ros för 10 kr!? Självklart köper jag till min man också, dock inte lika ofta måste jag ju medge men han själv säger att han älskar att lägga ner pengar på mig..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-17 18:41
Obs: behöver inte vara materialla ting, utan kan vara att man kanske bjuder på spa, en fin middag eller en resa! Vad som helst liksom!