dubbel anal?
Jag såg en porrfilm igår och tjejen i filmen tar en dubbel anal?
går det?
var det fejk?
Jag såg en porrfilm igår och tjejen i filmen tar en dubbel anal?
går det?
var det fejk?
Ja, en tränad analöppning kan töjas ut flera centimeter.
oj det trodde jag inte
Jag (man) är en glad analonanist och jag kan intyga att två mjuka jellydildos i lagom storlek är mycket skönare än en jättedildo
Klart att det går :) Jag har dock inte testat men tycker om när min man töjer min anal lite försiktigt :)
Kul för tjejen sen när "karriären" är över att gå med en spräckt anal och blöja ...
Kul för tjejen sen när "karriären" är över att gå med en spräckt anal och blöja ...
Jag gör som man ska och har inga problem... Snarare tvärtom. Däremot tror jag inte 3 timmars anal filminspelning två gånger i veckan funkar. De flesta skådisar som gör sånt har ju en karriär på cirka 2-3 år
Jag gör som man ska och har inga problem... Snarare tvärtom. Däremot tror jag inte 3 timmars anal filminspelning två gånger i veckan funkar. De flesta skådisar som gör sånt har ju en karriär på cirka 2-3 år
Tex Isabella Clark och hon i Italiensk Lolita som Rocco totalkvaddade i mitten av 90#talet
Tex Isabella Clark och hon i Italiensk Lolita som Rocco totalkvaddade i mitten av 90#talet
Isabella Clark höll på 2009-2012, sen har hon gjort en film 2014 och kanske 2-3 2013. De du nämner är äldre kvinnor från väst som själv valt karriären porr och styr själv. Många av brutalanaltjejerna är östtjejer runt 20 som inte valt. Jag tror att branschen är olika bra på att skydda dessa
Isabella Clark höll på 2009-2012, sen har hon gjort en film 2014 och kanske 2-3 2013. De du nämner är äldre kvinnor från väst som själv valt karriären porr och styr själv. Många av brutalanaltjejerna är östtjejer runt 20 som inte valt. Jag tror att branschen är olika bra på att skydda dessa
Bonnie Rotten kan prolapse, det betyder inte automatiskt att det gått åt skogen... Men det är ju inte riskfritt precis
jag å frugan övar på dubbelt analt på varandra :)
vi har inte riktigt lyckats än!