• Anonym (Förvirrad)

Beställa sex leksaker online utan att föräldrarna får reda på det?

Hejsan, jag har nyligen fyllt 18 år och vill gärna köpa en sexleksak online nu, men jag är sjukt paranoid att mina föräldrar får reda på det. Jag bor ju i samma hus så hur exakt ska jag gå till väga om jag inte vill att någon annan ens ska veta om att jag ska köpa/hämta ut nånting? Det postombud vi använder skickar ut ett brev utan kuvert och jag är då orolig att de gör det nu också, då är det ju kört. Hur ska jag göra om jag BARA vill bli notifierad via epost eller SMS istället för brev?

Jag har ett kort som det går att handla med online BTW, men det här med näthandel är nytt för mig så förklara konkret hur jag ska göra, tack.

• Svar på tråden Beställa sex leksaker online utan att föräldrarna får reda på det?
  • Anonym (L)

Välj ett företag där du kan kryssa för sms-avisering. 

• Anonym (Kalle18)

Hos http://lustify.se/ kan du beställa sexleksaker utan att dina föräldrar får reda på något, dom skickar diskreta paket & företaget som skickar ut deras paket skriver inte Lustify som avsändare, utan det står ett annat bolag. Vilket gör det jätte enkelt att beställa hem sexleksaker online. Cool

• Anonym (Midi)

De flesta företag som säljer sexleksaker är ganska diskreta. Dessutom så granskar väl inte dina föräldrar din post? När mina äldsta bodde hemma så la jag allt till sidan som det stod deras namn på utan att titta mer på det. Jag hade för övrigt inte brytt mig om ifall de beställde sexleksaker men jag kan ju förstå att man helst vill slippa skylta med det.

Svar på tråden Beställa sex leksaker online utan att föräldrarna får reda på det?