• bluenugget

Sex med väldigt ung inneboende?

Hej,
    För ett tag sedan så gjorde jag och mitt ex slut pga att han hade vänstrat. Det som var kvar blev ett oanvänt musikrum och dubbel avbetalning på lägenheten.
    Jag jobbar som administratör på en bank i stan och det blir ganska många nätter jag jobbar övertid. Mitt val blev att hyra ut rummet. Det var trots allt bra läge, hyran var satt så pass hög att enbart en som arbetade kunde söka in och enbart tjejer fick.

Många ringde in och det ringde in en kille trots allt jag hade begärt att enbart kvinnliga fick ringa in. En student dessutom.
    Han var väldigt charmig och var den enda som hade skickat med ett CV på tidigare jobb och intygan från chefer. Jag ser över detta och önskar att han också dyker upp på intervju. Ett av de arbetsplatser han har jobbat på ligger i Berlin som IT-mechanic och sedan har han även ett kortare jobb som programmerare för ett Engelskt bolag. Jag ringde det Engelska bolaget och de hade inget annat än positivt att nämna om honom.

Jag tog intervjuer i två dagar och han dök upp andra dagen. Han var bara 16 år visade det sig.
    Han hade ett längre CV än någon jag känner vid den åldern, eller jag känner ingen med CV i den åldern. Han hade sökt från dalarna till en skola i stockholm och lyckats ta sig in. Han hade fått myndighetsförklaring av den kommun han kom ifrån och visade sitt visa kort. Jag gick inte mer in på det, då jag märkte att det kändes obehagligt för honom att gå in mer.

Jag frågade honom hur han skulle klara av att betala hyran och skötseln. Han berättar att han redan har skaffat sig ett jobb och att resten får han från csn. Han påpekade att jag inte hade en diskmaskin och att vi kunde dela på kostnaden om jag upplevde att han var dålig på att diska. "man kan väl inte jobba på en bank och inte ha saker som gör grundläggande saker åt en" Han var rolig.

Det klicka, jag gav honom 6 månaders prövo tid.