• bluenugget

Sex med väldigt ung inneboende?

Hej,
    För ett tag sedan så gjorde jag och mitt ex slut pga att han hade vänstrat. Det som var kvar blev ett oanvänt musikrum och dubbel avbetalning på lägenheten.
    Jag jobbar som administratör på en bank i stan och det blir ganska många nätter jag jobbar övertid. Mitt val blev att hyra ut rummet. Det var trots allt bra läge, hyran var satt så pass hög att enbart en som arbetade kunde söka in och enbart tjejer fick.

Många ringde in och det ringde in en kille trots allt jag hade begärt att enbart kvinnliga fick ringa in. En student dessutom.
    Han var väldigt charmig och var den enda som hade skickat med ett CV på tidigare jobb och intygan från chefer. Jag ser över detta och önskar att han också dyker upp på intervju. Ett av de arbetsplatser han har jobbat på ligger i Berlin som IT-mechanic och sedan har han även ett kortare jobb som programmerare för ett Engelskt bolag. Jag ringde det Engelska bolaget och de hade inget annat än positivt att nämna om honom.

Jag tog intervjuer i två dagar och han dök upp andra dagen. Han var bara 16 år visade det sig.
    Han hade ett längre CV än någon jag känner vid den åldern, eller jag känner ingen med CV i den åldern. Han hade sökt från dalarna till en skola i stockholm och lyckats ta sig in. Han hade fått myndighetsförklaring av den kommun han kom ifrån och visade sitt visa kort. Jag gick inte mer in på det, då jag märkte att det kändes obehagligt för honom att gå in mer.

Jag frågade honom hur han skulle klara av att betala hyran och skötseln. Han berättar att han redan har skaffat sig ett jobb och att resten får han från csn. Han påpekade att jag inte hade en diskmaskin och att vi kunde dela på kostnaden om jag upplevde att han var dålig på att diska. "man kan väl inte jobba på en bank och inte ha saker som gör grundläggande saker åt en" Han var rolig.

Det klicka, jag gav honom 6 månaders prövo tid.
    Det har gått ett 8 månader efter detta. Det var rätt så vanligt, glad och pratsam kille. Han hälsade, vi åt frukost tillsammans och ibland lagade han omelett till oss båda även om köket såg ut som ett.... efteråt.
    Efter det hade jag inte tänkt på diskmaskinen, då han skötte sin del med disken alldeles utmärkt. En dag kom han hem med en diskmaskin han hade lyckats pruta ner priset på i köpcentret i närheten.
    Han förklarade att han höll på med ett projekt med några andra som skulle ta mer av hans tid och att därav gav mig diskmaskinen. Det var roligt, vi installerade den. Sedan smög han in om det var ok att ha en mindre fest pga flickvännen hade tidigare hade dumpat honom.
    Jag godkände detta, det är ju kanske inte så bra att man gör det åt en 15 åring, men han var väldigt charmig och hade hittills aldrig kommit hem packad eller kommit hem jätte sent.

Så det blev en fest på 12 pers en fredag. Jag kom hem efter att jag hade haft middag hos en väninna, två flaskor vin.... Klockan var runt 03 när jag väl kom hem. Han var full men glad vid soffan och plingade på sin gitarr med två andra som strax gick efter att jag kom hem.

Jag satte mig brevid honom så pratade som vanligt, ville dubbel kolla att han mådde bra. Det gjorde han. Jag kanske hade lite väl mycket kroppskontakt med honom. Strök honom över håret. Han bad mig att inte sluta när jag tog bort handen. Jag fortsatt och satte honom framför mig med ryggen mot mig och fortsatt stryka hans hår. Han vänder huvet och kysser mig. Jag fryser upp lite, men han tittar på mig med den där ögonen så känner jag mig så skyldig...jag vet inte riktigt vad jag gör och jag går med på det. Utan att tänka på att han är bara 16 (snart 17) år och jag är 36. Det är 20 år emellan.

Det märks att han är nyfiken på kroppen. Jag avbryter och säger att det är fel. Nej svarar han, han tyckte om det. Han frågar om han gjorde något fel? Jag känner mig för gammal, jag förklarar det. Han tycker att jag är fin. Kanske var det vinet, kanske var det en ren lust.

Jag visste att han inte var oskuld då jag hade hört hans ex tidigare i hans sovrum.

Han får av mig kläderna, men jag vill inte ha sex. Han frågar om jag kan gå ner på honom... Jag tvekar, men han tittar på mig så som får mig att känna mig så skyldig om jag inte gör det. Så jag gör det. Han njuter och stönar.

Han önskar att jag sover med honom i hans rum. Han önskar att vi skedar. Så blir det. Han smyger ner handen under natten och pillar på mitt kön.

Sen dess har detta eskalerat. Vi har haft sex, innan frukost, efter jobbet, under helgerna. Han har gått ner på mig. Vi har dessutom sjukanmält oss från skola och jobb under förra veckan för att åka iväg till England och ha sex. Jag känner mig så ung med honom.

Det har minst sagt varit ett äventyr, men jag vet ännu inte om detta är fel. Jag har inte talat om detta för mina väninnor för att de inte ska tro att jag är pervers, han har inte talat om det för hans vänner.
    Tror ni att det är okej att vi fortsätter eller skadar jag honom psykiskt av det här? Han verkar dock överlycklig av vår relation. Vad tror ni?

• Svar på tråden Sex med väldigt ung inneboende?
  • Anonym (meh)

nej.. du skadar honom inte psykiskt... 

"skyldig om jag inte suger av honom" hahaha :D du är rolig du!

låter som många unga killars dröm. bo med en äldre kvinna som vet vad hon gör i sängen och som man känner att man kan respektera :). 

• Godnatt

Du är varken pedofil eller hebefil. Däremot efebofil vilket inte är olagligt att leva ut. Personligen hade inte jag plockat en tjej på 16 nu när jag är vid mina 30.

Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Anonym (H)

Jag har varit med en 17-åring när jag var 34, är också kvinna. Inget fel med det! Fortsätt, om ni båda gillar det ni gör.

• Chrysabelle

Ah, en ny porrtråd. Njuter du när du skriver dessa?

Sen verkar det inte som du riktigt bestämt åldern på killen, var han 15 eller 16?

Svar på tråden Sex med väldigt ung inneboende?