• Anonym (sugen ;))

Auto rabbit, bra? samt thigt gel?

Kollat in olika dildos med både "kuk" och klitorisretare. Är sugen på auto rabbit som fått bäst i test i Aftonbladet. Så tjejer, hur är den? Måste man ha dildon helt inne för att kunna ha klitoris retaren på klittan? Ser ut så på formen. Hur är vibrationerna? Saknar ofta att ha nått i mig när jag använt dildon jag har på klittan men vet inte km ja vill ligga med den still inne i vaginan..
    Hur är den? Skön? Bra? Starka vibrationer? Berätta allt ni vet :)

Och:
    Vagina Tightening XXS Spray, hur är den? Gör den en trängre omgående eller måste man använda den ett tag? Nån som provat den? E ganska trång då ja gjort mkt knipövningar sen yngsta föddes för 5,5 år sedan men lite till skulle inre skada :) så, nån som provat dessa produkter som kan berätta?
    O så såg jag även en orgasm kräm som skulle göra de lättare å komma, nå som provat den?

• Svar på tråden Auto rabbit, bra? samt thigt gel?
  • Anonym (Sugen ;))

Tight "" inte thigt ;) slant på tangenten

• Anonym (Haft 4 olika)

Rabbits överlag tycker jag är grymma :) jag använder min på två sätt, de ena är att bara ha klitoris stimulering genom att vinkla den så de blir bra, eller genom att ha den inne och verkligen "knulla" mig själv och samtidigt få klitoris stimulerad, och nä du måste inte ha hela inne. Du väljer själv hur djupt du vill ha den för dom går att vinkla så vibratorn kommer åt :)

• Anonym (Toppengrej!)

Autorabbit har jag inte prövat men det beror väl på var man vill ha för stimulering? Jag blev istället rekommenderad en rabbit med stålpärlor som skulle stimulera slidväggarna för jag ville ha mer invändig stimulans. 

Har inte heller testat Vagina Tightening XXS Spray, men läste om den nu och som jag förstod det så skall man ta den utvändigt och får skönare orgasmer? Jag har däremot testat en gel som heter Sensitive gel som är dunderbra! Det smörjer man in på klitoris och blygdläppar så ökar blodcirkulationen och man får otroliga orgasmer! Testa även tightgel samtidigt, den tar man invändigt och gör att man blir tightare och kommer åt g-punkten bättre, de här två ihop är magi! :) www.morethanlove.se/searchresults&searchstring=viamax%20gel#.U9YSd_l_s_s

• ensamärstark

Jag har en autorabbit hemma. I början var den WOOW! Kom typ på 5 sekunder! Men det var mest nyhetens behag. Nu är den. Ja den duger men föredrar ju självklart äkta varan

Svar på tråden Auto rabbit, bra? samt thigt gel?