• Anonym (DropKick)

Kvinna, hur vill du bli tagen av din man?

Som frågan lyder; hur vill du som är kvinna bli tagen av din man/make/sambo/kk/what-ever-random-man? Mjukt och försiktigt, gärna missionären? Porrigt, gärna bakifrån? Med ljuset tänt eller släckt? Helt naken eller med kläder kvar på delar av kroppen? Kom igen med detaljer.

Jag älskar när han tar tag i mig lite "hårt" och ställer mig på alla fyra. Helt naken. Jag blir väldigt upphetsad av det. Sen gillar jag förvisso förspel, men bäst är det när han slickar mig en stund och sedan ställer upp mig. Det får gärna vara mitt på dagen för min del, gillar när det är ljust :). Älskar snabbisar, gärna så det är risk för upptäckt. Upp med kjolen bara, ner med trosorna och upp på matbordet med mig och sedan pang på.

Annars är det jätteskönt när han masserar klitoris med vibratorn och sedan kör upp en but-plug i analen och sedan tar mig vaginalt (med pluggen kvar)... Love it!

Vad säger ni andra? 

• Svar på tråden Kvinna, hur vill du bli tagen av din man?
  • Anonym (Nu?)

Hade gärna tagit vad som erbjuds , har varit utan så länge nu. Men gärna lite hårt bakifrån, så det klatchar så där gott. Mmmm..... Ska på dejt ikväll så vi får väl se hur det går. Wish me luck!!!!

• Anonym (Anna)

Fråga: om du står på alla fyra på matbordet, hur når din kille att sätta på dej då? Har han extremt långa ben, väldigt lågt matbord eller en liten pall i köket?

• Anonym (DropKick)

Nu?: Varmt lycka till!

Anna: Står inte på alla fyra när jag är på matbordet, då ligger jag på rygg :).

• Anonym (Anna)

Anonym (DropKick) skrev 2014-07-19

Anna: Står inte på alla fyra när jag är på matbordet, då ligger jag på rygg :).[/quote

Aha. Jag fick inte till bilden i huvudet.

Som svar på frågan i ts: helst månljus eller sken från gatlyktor. Nakna. Varierat mellan olika ställningar från gång till gång, mjukt eller hårdare men alltid sakta. Favoriten är nog liggande på magen. Eller knästående mot sängen med hans händer lediga för smek.

Gärna bestämda tag men aldrig smisk.

Just att byta vem som "för" och att ingen är dominant hela tiden är halva nöjet.

• Anonym (DropKick)

Ingen annan som vill bidra? Många som läser men det kanske bara är män som vill ha inspiration ^^.

• Anonym (Nu?)
    Anonym (DropKick) skrev 2014-07-19 20:58:36 följande:
    Nu?: Varmt lycka till! Anna: Står inte på alla fyra när jag är på matbordet, då ligger jag på rygg :).

Dejten gick bra! Hur som helst så åkte han hem till sig och jag till mej. Den som vänta på nåt gott;)))
  • Anonym (Z)

Mjukt , helst i positionen " The Lotus Blossom " .

Naken. Spelar ingen roll , om ljuset är tänt eller släkt.

Jag menar min make , inte random snubbe. ;)

• Anonym (Z)
    Anonym (Anna) skrev 2014-07-19 20:22:41 följande:

Fråga: om du står på alla fyra på matbordet, hur når din kille att sätta på dej då? Har han extremt långa ben, väldigt lågt matbord eller en liten pall i köket?

LOL
  • Anonym (Z)

Men, vem kan ha snott min signatur? :O

• Annie

Jag tycker det ska verka spontant men vara lite varierat så det är bra att ha lite fantasier på lager som man kan testa. Gillar att känna mig nästan dyrkad i sängen och älskar att tillförställa och bli tillförställd så klart.

Men i bland vill man också bli tagen direkt utan att partnern går ner på en innan...på olika platser för variation.

Älskar "vaknar mitt i natten och har hett sex" också :)

• Sambokille34
    Anonym (Nu?) skrev 2014-07-19 17:51:10 följande:

Hade gärna tagit vad som erbjuds , har varit utan så länge nu. Men gärna lite hårt bakifrån, så det klatchar så där gott. Mmmm..... Ska på dejt ikväll så vi får väl se hur det går. Wish me luck!!!!

• Anonym (DropKick)

Jag skulle gilla om maken tog för sig lite mer när jag typ sover (blir tokkåt av det) eller bara sätter på mig på morgonen innan jag gått upp. Funderar på att börja gå utan trosor när jag har kjol/klänning så att han märker att jag är med på snabbsex. Igår pullade han mig framför tv'n men lät mig inte komma, bara retades sådär. Sen i sovrummet fick jag mig en härlig omgång :). Jag gav honom en avsugning också, men inte så att han kom och jag slickade honom i ljumskarna och på pungen. Sen fick han sätta på mig och den här gången knullade han mig långsamt, jag höll på att krevera :).

• Anonym (:))

Tänder inte på förspel, iallafall inte smekningar, kyssar och oralsex. Det förspel jag vill ha är att han tar tag i mitt hår och tvingar mig att suga av honom, sen vänder mig och tar mig hårt bakifrån. Jag känner absolut ingenting av "romantiskt" förspel och sex utan vill ha riktigt hårda tag.

• Anonym (interracial couple)

Förspelet kan börja lite mjukt med fina kyssar, men sen övergå till mer passionerat. På vägen till sovrummet går han bakom mig, håller mina bröst, masserar mina bröstvårtor, och kysser mig i nacken. Tycker om när han trycket upp mig mot en vägg, håller sitt ben mellan mina, sitt låt mot min... ja, ni vet... Då går jag igång ganska snabbt.
    Han vänder mig om och lägger ner mig på sängen, med sin arm som stöd. Då känns han så stor och stark! Han masserar in mig, och sig själv med glidmedel (inte för att jag är torr, det behövs pga hans storlek). Lite retsamt låter han toppen glida runt, in lite. Sen vänder han mig på alla fyra. Tar mig bakifrån. Hårt! Han drar mig i håret, och smiskar mig ganska hårt på stjärten.
    Jag vill att han pratar med mig under akten också. Det finns vissa grejer som han vet att jag går igång på. Och vissa grejer jag säger till honom, fast endast när han är nära att komma, så han liksom väntar på att höra just det han tycker är extra upphetsande.

Kan tillägga att min sambo pratar engelska. Hade någon sagt samma sak på svenska hade jag antagligen kissat på mig av skratt. 

När min sambo får bestämma blir det mycket mer oralt. Mest från hans sida, alltså att han gör på mig. Han vill ha det lite mer romantiskt, och att jag kysser honom på halsen och nacken och bröstet. 

• Anonym (DropKick)

Jezu, igår kväll/natt tog han verkligen tag i mig och tryckte ner mig i sängen, "tvingade" sedan ner på mig knä och in med kuken i min mun. Sen slickade han mig och la ner mig på magen i sängen med benen utanför så han fick tillgång till hela mitt underliv. Han höll en hand för min mun och lade min händer på min rygg och fixerade dem med sin tyngd och sedan knullade han mig - hårt... Omg!!! Mer sånt!!!

Svar på tråden Kvinna, hur vill du bli tagen av din man?