• skruff

Smithska udden (nakenbad)

Jag läste någonstans att det faktiskt finns två separata nakenbad ute på Smitten. Jag och min sambo är ofta där det finns badstegar o.s.v. men har aldrig sett till det andra. Någon som vet något om det och kan förklara var det ligger?

(Japp, jag lägger tråden i Sex & Sånt eftersom det för oss är en sexuell sak.)

• Svar på tråden Smithska udden (nakenbad)
  • MrGrip
    skruff skrev 2014-07-21 14:35:57 följande:

Ingen?

Jag vet också bara om platsen med badstegar.... du går tvärs över det gamla "stenbrottet" och sedan upp till vänster....

• Anonym

Om du går åt höger vid parkeringen istället för mot stenbrottet kommer du till det andra nakenbadet..
    bara att följa stigen

• Anonym

Om du går åt höger vid parkeringen istället för mot stenbrottet kommer du till det andra nakenbadet..
    bara att följa stigen

• Anonym (?)

Men min bild är att det mest bara är runkande gubbar där, rätt eller fel?

• Anonym
    Anonym skrev 2014-09-08 21:57:43 följande:

bara att följa stigen

Höger innan glasskiosken alltså?
  • Anonym
    Anonym (?) skrev 2014-09-08 22:08:18 följande:

Men min bild är att det mest bara är runkande gubbar där, rätt eller fel?

Det är det ju helt klart borta vid badstegarna också. Fluktare först och så snart någon kan med så runkas det till andra runkande gubbar i brist på kvinnor.
  • MrGrip
    Anonym skrev 2014-09-09 13:50:19 följande:
    Det är det ju helt klart borta vid badstegarna också. Fluktare först och så snart någon kan med så runkas det till andra runkande gubbar i brist på kvinnor.
    Jag kan bara svara på det jag själv har upplevt på Smitten vid stenbrottet...aldrig någonsin något "porrigt" eller så....ganska så familjär stämning där man hälsar på
    varandra med ett hej...några som pratar osv...men aldrig sett något runkande eller så...
  • Anonym
    MrGrip skrev 2014-09-09 14:06:56 följande:
    Jag kan bara svara på det jag själv har upplevt på Smitten vid stenbrottet...aldrig någonsin något "porrigt" eller så....ganska så familjär stämning där man hälsar på
    varandra med ett hej...några som pratar osv...men aldrig sett något runkande eller så...
    Vi har varit där ganska mycket, såväl tillsammans som på egen hand, och fluktarna är närvarande mest hela tiden. Om sambon åkt dit ensam så ser hon alltid till att lägga sig i närheten av någon bekant. Gör hon det inte så tar det ungefär tio minuter tills det är ett dregglande vrak som lagt sig löjligt uppenbart för nära och glor och låtsas som inget alls och försöker att se ut som han inte alls gör det.

När jag är med så gör de ungefär likadant fast på behörigt avstånd, fortfarande övertygade om att det inte märks.

Ser man inte detta ske så är man antingen blind eller så vill man inte se.

Med det sagt så finns det förstås trevliga och bra människor där också, och vi som dom har valt att leva med situationen och oftast så gör det oss inte något direkt, men jag har full förståelse för att andra tycker att det kan vara såväl obehagligt som direkt otrevligt.
  • MrGrip
    Anonym skrev 2014-09-09 14:14:45 följande:
    Vi har varit där ganska mycket, såväl tillsammans som på egen hand, och fluktarna är närvarande mest hela tiden. Om sambon åkt dit ensam så ser hon alltid till att lägga sig i närheten av någon bekant. Gör hon det inte så tar det ungefär tio minuter tills det är ett dregglande vrak som lagt sig löjligt uppenbart för nära och glor och låtsas som inget alls och försöker att se ut som han inte alls gör det.

När jag är med så gör de ungefär likadant fast på behörigt avstånd, fortfarande övertygade om att det inte märks.

Ser man inte detta ske så är man antingen blind eller så vill man inte se.

Med det sagt så finns det förstås trevliga och bra människor där också, och vi som dom har valt att leva med situationen och oftast så gör det oss inte något direkt, men jag har full förståelse för att andra tycker att det kan vara såväl obehagligt som direkt otrevligt.
    OK...kanske är jag blind..eller åtminstone dålig syn *L* ??....men ärligt ...nix har inte noterat det du nämner...men håller till 110% med dig om att det i s f skulle vara obehagligt ...jag/vi har aldrig varit där själva...endast med frugan...och vi brukar ligga på den "stora platån" tillsammans med kanske 10 st flera par/ensamma...och upplever stämningen som familjär...och inget gloende.....  - visst har jag väl sett vid något tillfäller män som promenerat ovanför oss vid buskarna liksom...men...inte mer än så liksom..
Svar på tråden Smithska udden (nakenbad)