• Svar på tråden Babynest
  • mick73

    Hej
    Har hört talas om dem nån gång men vi köpte vår babynest på www.designbabyn.se
    Det var nån hundralapp dyrare men otroligt snabba och den kändes lite lyxigare

    Lycka till med erat köp Cool

  • Duffydesigns

    Hej! Jag har köpt babynest av henne och har även läst all kritik hon fått men som hon tar bort från sin fb sida så fort hon ser det, fick mitt babynest efter över 1 månad och då va texten felstavad blev erbjuden en separat madrass med rätt text men nu har de snart gått 3 månader och har inte sett röken av det. Vet även flera som inte fått sina nest över huvud taget.

  • Anencefali

    Kan tipsa om www.milooo.se/ som både levererade snabbt, och gav oss en riktigt bra produkt. Hon glömde att packa med extra-madrassen jag beställde, men svarade på mail redan samma kväll och två dagar senare hade jag min madrass. Så det är en ärlig, duktig kvinna som har den sidan. Fina tyger och bra priser också, tycker jag personligen.

  • Netsister

    Beställde ett babynest i början på juli i år. Har fortfarande inte fått det. Hon skriver bara att hon har skiickat, "Du har det nästa vecka mvh" Tre, fyra gånger nu utan att något paket dykt upp. Har bett om kvitto från posten, senare säger hon. Sätt tillbaka pengarna säger jag nu. Men det svarar hon inte på och några pengar har jag inte sett ännu.

    Så, neej det verkar tyvärr inte som det är seriöst.

Svar på tråden Babynest