• Utvandraren

    Hur många av oss längtar till vintern?

    Vågar inte fråga på facebook av rädsla för att bli lynchad, de vet ju trotts allt vart jag bor he he.

    Finns det fler än jag som längtar efter att den här vidriga värmen ska upphöra?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många av oss längtar till vintern?
  • Rainbow gg

    Röstade Annat. Jag gillar solen och värmen men det är lite för varmt just nu. Om det kunde ligga på stadiga 23-24 grader året om så hade jag varit lycklig och nöjd :D
    Gillar inte kyla alls då jag ofta till och med fryser om det är under 19 grader ute/inne, hatar också att behöva ta ut huden när det är en meter snö ute.

  • eslah

    Nej verkligen inte, det är så kort tid på året som vi har det såhär. Annars är det ju 10 månader vinter i detta land, är man missnöjd med vädret nu så kan man flytta till Nordpolen.

  • Aspie

    Jag röstade Annat, då jag längtar efter den svala och färggranna hösten! Drömmer

    Gillar verkligen vintern, men slask och problem med kollektivtrafiken är ingen hit. Fast temperaturmässigt så föredrar jag vintern - alla gånger! Fryser man är det bara att klä på sig, men nu i värmen finns det nästan ingenstans att ta vägen!

  • Gert

    Jag längtar till vintern så att jag kan gå med min nya tjocka skinnjacka som jag köpte på sommarrea.

  • Penida

    Verkligen inte! Njuter nu, skulle gärna ha det så här året runt.


    Avskyr CIO-metoder
  • Gizmo

    Jag älskar vintern när det är kallt och mycket med snö! Och det gör även mina hundar! Solig

  • fluu

    Längtar som fan! Inte bara för att det är obehagligt hemskt varmt utan också för att jag älskar vintern, bästa årstiden. Några dagar till i denna värme och jag går av. Eller så emigrerar i alla fall familjen för att slippa mig....


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Hur många av oss längtar till vintern?