• Anonym (Kille 32 år)

Tjejer - blir ni extra känsliga, extra kåta om...

Om ni inte får komma på några dagar och ännu värre om ni blir "teasade" till nästan få komma till att inte alls komma.

För min egen del (dock man) så blir jag när min tjej kanske runkar upp mig för hon tycker det är lite kul men sedan avbryter utan att jag får komma. Har det gått en vecka eller så kan jag komma på typ en minut eller så. Jag blir extra känslig och kommer väldigt fort.

Är det samma för er tjejer om ni får nästan nå klimax ett par gånger utan att komma och att det du inte får komma på några dagar blir du extra känslig och kommer lättare och snabbare än vanligt då?

• Svar på tråden Tjejer - blir ni extra känsliga, extra kåta om...
  • Nyfiken gul

Nix  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • puss

Vad är poängen med det? Jag skulle bli jäkligt sur av att bli "teasad" på det viset. Oacceptabelt, faktiskt. Hit med en orgasm eller gtfo.

• Anonym (Nej)

Nej det är tvärt om för mig, svårare att komma då

• Anonym (Nlaedey)

vad är vitsen med att bli teasad?  Fattar inte riktgit.

Orgasmen är ju min orgasm, om min partner inte vill ge mig den av olika orsaker så fixar jag det själv istället.  

Jag kan faktiskt bli riktigt sur och gråtfärdig om min partner av nån anledning slutar mitt i alltihopa. Det har hänt några gånger och han har lärt sig nu att orkar han själv inte slutföra ett samlag så ro hit med fingrarna eller så gör jag det själv.  Gör klart jobbet eller ge fan i mig helt o hållet..... 

• Celines Essence

Ja. Om det går några dagar mellan blir jag känsligare och kommer snabbare, men om jag medvetet "håller mig" längre kan jag antingen bli lite trög på något konstigt sätt...eller så går det för mig oväntat i sömnen, så det är ingen "vits"

Om jag blir retad kan jag nästan komma av "vad dom helst" till slut.

Har lättare att komma tätt under vissa delar av månaden.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Monte

Nej.

F ö är inte komma så snabbt som möjligt lika med nån slags högre grad av kåthet för mig. Skum fråga.

• Rainbow gg
    puss skrev 2014-07-24 17:06:05 följande:

Vad är poängen med det? Jag skulle bli jäkligt sur av att bli "teasad" på det viset. Oacceptabelt, faktiskt. Hit med en orgasm eller gtfo.

• Anonym (Kille 32 år)
    Monte skrev 2014-07-24 19:57:03 följande:

Nej.

F ö är inte komma så snabbt som möjligt lika med nån slags högre grad av kåthet för mig. Skum fråga.

Har inte jag fått komma på ett tag som det blev under ett par dagar med svärföräldrarna i en liten fritidsstuga så när vi äntligen skulle få till det så var jag som jag uppfattar det - överkåt.

Dels när jag duschade så fick jag stånd bara av att tvätta rent och på morgonen så hade jag världens morgonribba. När vi skulle till och tjejen rynkade mig lite så höll jag på att komma innan vi började med penetrerat sex. Jag har även märkt att tjejen ofta kommer mycket lättare när det gått en del dagar (upp till en vecka eller längre) och min fundering var dels om fler känner igen sig och dels om man kan bygga upp det genom att teasa lite under en dag eller två för att få en extra hård/skön orgasm när den väl kommer.

Jag brukar teasa min tjej lite med jämna mellanrum genom att ta henne mellan benen när hon är påklädd iaf trosor på. Ta henne på brösten och kyssa/nafsa henne i nacken/halsen. Hon gnyr av välbehag av det sista i allafall.
  • Monte
    Anonym (Kille 32 år) skrev 2014-07-24 20:11:15 följande:

Har inte jag fått komma på ett tag som det blev under ett par dagar med svärföräldrarna i en liten fritidsstuga så när vi äntligen skulle få till det så var jag som jag uppfattar det - överkåt.

Dels när jag duschade så fick jag stånd bara av att tvätta rent och på morgonen så hade jag världens morgonribba. När vi skulle till och tjejen rynkade mig lite så höll jag på att komma innan vi började med penetrerat sex. Jag har även märkt att tjejen ofta kommer mycket lättare när det gått en del dagar (upp till en vecka eller längre) och min fundering var dels om fler känner igen sig och dels om man kan bygga upp det genom att teasa lite under en dag eller två för att få en extra hård/skön orgasm när den väl kommer.

Jag brukar teasa min tjej lite med jämna mellanrum genom att ta henne mellan benen när hon är påklädd iaf trosor på. Ta henne på brösten och kyssa/nafsa henne i nacken/halsen. Hon gnyr av välbehag av det sista i allafall.

Jahapp.
Svar på tråden Tjejer - blir ni extra känsliga, extra kåta om...