• bibo

    "Vanliga" trosor. sexigt eller inte?

    Med vanliga menar jag typ vita/svarta hipster trosor.

    Kan de va sexigt eller är det bara spets å string killar tänder på?

  • Svar på tråden "Vanliga" trosor. sexigt eller inte?
  • Tecum
    athanatos skrev 2014-07-24 17:51:31 följande:

    Ingen kille bryr sig på riktigt vad tjejer har för underkläder.


    Stämmer. Vi är mer intresserade av det som finns under...
  • Anton Chigurh

    rätt kvinna....så är allt sexigt, under dom rätta omständigheter. Min HjärtakvinnaHjärta är sexig i en svart sopsäck, hon är sexig i helt "alldagliga " kläder, hon är sexig i en tjock vinterjacka. Under dom rätta omständigheter, så att säga. Ifall vi har pratat med varann på mobilen, pratat om vad vi vill göra med varann, sen strålar vi samman, då kvittar det vad hon har på sig, hon är nåt in i helvete sexig oavsett. Tro mig. Hon har den kroppen, den utstrålningen, den karisman. Hon är helt enkelt en RIKTIGT sexig fan....scaryluv


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • aldrigmer
    Anton Chigurh skrev 2014-11-28 17:59:37 följande:

    På rätt kvinna....så är allt sexigt, under dom rätta omständigheter. Min HjärtakvinnaHjärta är sexig i en svart sopsäck, hon är sexig i helt "alldagliga " kläder, hon är sexig i en tjock vinterjacka. Under dom rätta omständigheter, så att säga. Ifall vi har pratat med varann på mobilen, pratat om vad vi vill göra med varann, sen strålar vi samman, då kvittar det vad hon har på sig, hon är nåt in i helvete sexig oavsett. Tro mig. Hon har den kroppen, den utstrålningen, den karisman. Hon är helt enkelt en RIKTIGT sexig fan....


    Precis! Ja, inte Antons kvinna, henne känner jag inte fast vem vet Tungan ute....

    Rätt person i rätta omständigheter, ja då spelar det inte underkläderna någon roll.
  • NyblivenVuxen

    Jag har haft en liknande diskussion för länge sedan med några kompisar, eftersom alla har olika smak, så "tänder" vi på olika saker. Medans kroppen gör en stor del utav vad man blir attraherad utav, så blir underkläderna  någon slags extra bonus. Du kan hitta killar som älskar sin tjej i ett par sånna där mormor trosor om du letar tillräckligt mycket skulle jag tro. :)

  • Sthlmskille85
    bibo skrev 2014-12-11 16:01:18 följande:

    Men vad ska man ha för rumpa för att va sexig i string?


    För att vara sexig i string så tänker jag man ska ha en äppel rumpa alltså en fyllig rumpa med ?Jennifer Lopez?-put.

    Det gäller och träna sin rumpa i form.
Svar på tråden "Vanliga" trosor. sexigt eller inte?