Namnet Leonore?
Vad tycker ni om namnet Leonore?
Jag gillar namnet jättemycket och det gör även min pojkvän.
Vad tycker ni? Var hur ärliga ni vill - jag ställer frågan för att jag vill ha ärliga svar.
Vad tycker ni om namnet Leonore?
Jag gillar namnet jättemycket och det gör även min pojkvän.
Vad tycker ni? Var hur ärliga ni vill - jag ställer frågan för att jag vill ha ärliga svar.
Jag tycker det är jättefint. Har dock en dotter som heter Leonora och det tycker jag är ännu finare
Jag tycker det är jättefint. Har dock en dotter som heter Leonora och det tycker jag är ännu finare
Vad spelar det för roll om det är lite populärt just nu? Gillar ni det så kör på!
Fast detta namn lär ju vara mer populärt nu än någonsin när prinsessan heter det!
Tycker det är väldigt fint. Har en tonårsdotter vars namn är likt detta, börjar också med Leo. Är dock mycket ovanligare och är franskt tror jag.
För prinsessigt dvs samma kategori som Aurora, Isabella osv. Riktigt fult blir det om efternamnet är typ Karlsson
För prinsessigt dvs samma kategori som Aurora, Isabella osv. Riktigt fult blir det om efternamnet är typ Karlsson
TS, min dotter är sex år gammal. Namnet Leonora är inte särskilt populärt då inte många heter det. Men det är ett riktigt gammalt namn så det är inte påhittat. När m
Skickade för snabbt.
Min dotter Leonora får ofta höra att "oj! Vilket fint namn du har!"
Någon i tråden skrev att namnet är för prinsessigt. Mina döttrar heter Isabell Aurora och Leonora Stella. Riktigt fina namn tycker jag.