• Michelle 341

Fungerar healing?!

Häromdagen kom helt okända män in på mitt jobb och frågade om jag har problem med axlarna och började heala mig. När de lade händerna på mina axlar och började be kände jag en himlastormande kärlek och värme stråla igenom kroppen. Har inte fått tillbaka axelvärken ännu...

Någon som verkligen blivit healad som INTE är extrem religös?! Typ fått en obotlig sjukdom botad el liknande?

Är det bara folk som inbillar sig detta eller är det sant, erfarenhet?

• Svar på tråden Fungerar healing?!
  • Eisa

Härlig upplevelse!

Jag provade bli healad en gång men fick en känsla av andnöd och avbröt.

• Eisa

Förresten, vaddå okända män? Kom de in bara sådär? Förklarade de vilka de var?

• Aniiee

Nej, healing funkar inte.... Däremot är healing smockfull av placebo....

Key change, MOFO!
  • Michelle 341
    Eisa skrev 2014-07-26 23:41:02 följande:

Förresten, vaddå okända män? Kom de in bara sådär? Förklarade de vilka de var?

Ja alltså dom var kunder i min butikk och kom från ngt kristet center men jag kände inte dom på ngt vis.
  • Michelle 341
    Aniiee skrev 2014-07-26 23:44:28 följande:

Nej, healing funkar inte.... Däremot är healing smockfull av placebo....

Ja alltså så tänker jag också.. men därför jag vill veta om någon verkligen upplevt ett mirakel som inte är hörsägen utan självupplevt.
  • athanatos

Klart det kan fungera precis som alla magi, men jag skulle säga att det är väldigt svårt att göra det på någon annan. Snarare så att man gör det på sig själv.

• UrbanRave

Berättar bara i lite snabba drag..

Jag fick diagnosen MS (Multipel Skleros) som 19 åring.

Jag ville så gärna styrketräna så jag gick till gymmet en dag och tränade men det fungerade inte alls, jag fick balanssvårigheter, feberkänsla, utmatthetskänsla m.m.

Jag pratade med en kompis mamma angående detta som tror och håller på med healing och fick tipset att gå till en tjej som höll på med en slags typ av healing för just MS.

Jag kontaktade denna tjej och åkte dit, fick såna där sugploppar ditsatta lite överallt på kroppen som även hade kablar anslutna till sig till en dator.

När jag hade fullföljt programmet och hade åkt hem så provade jag att gå ner till gymmet igen för att testa träna så av ett rent mirakel så kunde jag helt plötsligt träna som jag ville utan att må dåligt på något sätt!

Jag har aldrig personligen trott på healing men nånting hände med mig då iaf som jag inte riktigt kan förklara..

Men det är min egna berättelse om den healingen som jag har genomgått iaf :)

• athanatos
    Sebastian72 skrev 2014-07-27 01:52:24 följande:

Placebo funkar däremot:). Whatever makes you work...

Det är just det som är magi.
  • Sebastian72
    athanatos skrev 2014-07-27 02:16:43 följande:
    Det är just det som är magi.
    Kanske inte det jag var ute efter....men, visst, ibland är kroppens styrka enorm!

Tyvärr är det oftast tvärtom.
  • athanatos
    Sebastian72 skrev 2014-07-27 02:28:25 följande:
    Kanske inte det jag var ute efter....men, visst, ibland är kroppens styrka enorm!

Tyvärr är det oftast tvärtom.
    Vad är tvärtom?
Svar på tråden Fungerar healing?!