Helena - Det är ganska fint, just nu lite medelålders, men kommer bli coolt på en liten flicka!
Florence - Nja, känns på tok för försök att vara fint och snobbigt, alltså prinsessigt men så banalt på ett "vanligt" barn, så det blir inte bra, missförstå mig rätt.
Aurelia - Borelia? Nämen, låter som det nu populära Aurora fast i annan variant... Samtidigt lite Ariel, vilket i sig är fint.
Erika - Lite tråkigt kan jag nog tycka. Men ändå helt okej.
Desideria - Lite krångligt, och håller nästan med övergående.
Svea - Rätt gulligt faktiskt, och ändå seriöst. Tyvärr kopplas det nog inte så bra nu när många skulle få för sig en massa ...
Cornelis - Föredrar i sådana fall Cornelius, blir liksom fel i mun. Men både gulligt och funkar på vuxen.
Hannes - Helt okej, men har personliga dålig associationer, föredrar Johannes.
Hans - Bra associationer! Både gulligt, seriöst och ja jag tycker mer och mer om det. Hans, det är ett bra namn.
Florian - Hmm, känns som Flora fast mansvariant, känns inte som något för mig i alla fall.
Marius - Åh, började gilla detta namn men eftersom jag personligen inte gillar för populära namn har jag trappat ner det intresset, men ja, gillar, men tänker lite mycket på Merkurius tyvärr, eller Markus.
Gabriel - Borde bli vanligare, inte hört någon heta på länge, men det är ett fint namn. Inte riktigt min personliga smak, men tycker ändå mer och mer om det.
Lycka till, och följ alltid ditt hjärtas val!