• Anonym (Kär)

Kär i en äldre kille.

Jag är en tjej som är 16 år och jag har aldrig varit så här kär som jag är nu, pirrar i magen när jag ser honom och blir varm i hela kroppen när jag tänker på honom. Han är så snygg, trevlig och rolig. Har känt så här för honom i mer än ett år. Det ända jag vill är att få honom, somna i hans varma famn, vara nära honom och spendera min tid med honom. 
    Problemet är att jag vet inte om jag är för ung för honom, han är åtta år äldre än mig. Vad anser ni om den åldersskillnaden? 
    Har ni några tips att ge mig om hur jag kan flirta med honom?Glad

• Svar på tråden Kär i en äldre kille.
  • mp90
    Anonym (Kär) skrev 2014-07-28 20:22:37 följande:

Jag är en tjej som är 16 år och jag har aldrig varit så här kär som jag är nu, pirrar i magen när jag ser honom och blir varm i hela kroppen när jag tänker på honom. Han är så snygg, trevlig och rolig. Har känt så här för honom i mer än ett år. Det ända jag vill är att få honom, somna i hans varma famn, vara nära honom och spendera min tid med honom. 
    Problemet är att jag vet inte om jag är för ung för honom, han är åtta år äldre än mig. Vad anser ni om den åldersskillnaden? 
    Har ni några tips att ge mig om hur jag kan flirta med honom?Glad

Min sambo är 8 år äldre:) vi träffades när jag var 19! Nu är vi en familj med 1 barn o 1 bebis i magen:)!

Ålder är en siffra. Är du mogen av dig är det nog inga problem.

Känner ni varandra eller är de bara någon du vet liksom:)?
  • Anonym (Kär)
    mp90 skrev 2014-07-28 20:36:36 följande:
    Min sambo är 8 år äldre:) vi träffades när jag var 19! Nu är vi en familj med 1 barn o 1 bebis i magen:)!

Ålder är en siffra. Är du mogen av dig är det nog inga problem.

Känner ni varandra eller är de bara någon du vet liksom:)?
    Grattis, vad kul!Glad

Han är tränare för mitt fotbollslag, sedan två år tillbaka. Så träffar honom tre ggr i veckan när vi har träning och när vi har match.
  • mp90
    Anonym (Kär) skrev 2014-07-28 20:47:02 följande:
    Grattis, vad kul!Glad

Han är tränare för mitt fotbollslag, sedan två år tillbaka. Så träffar honom tre ggr i veckan när vi har träning och när vi har match.
    Men han har ingen aning om att du är intresserad? :)

Verkar han intresserad av dig?

Du kan ju ge lite vibbar o se hur han reagerar:)
  • Esoada

Den åldersskillnaden är ju ingenting?

• mr me
    Anonym (Kär) skrev 2014-07-28 20:47:02 följande:
    Det förklarar saken.

Nej, det är alldeles för stor åldersskillnad mellan er och omständigheterna tyder på att det kanske inte är en särskilt mogen eller "vuxen" kärlek om man uttrycker det på det sättet.

Jag säger inte att det är omöjligt, men risken att det blir totalt fel är nog ganska stor. Tyvärr...
  • Anonym (Kär)
    mp90 skrev 2014-07-28 20:59:52 följande:
    Men han har ingen aning om att du är intresserad? :)
    Verkar han intresserad av dig?

Du kan ju ge lite vibbar o se hur han reagerar:)
    Nej det vet han inte. 
    Nej det vet jag inte, har inte tänkt så. Han pratar med alla tjejer i laget och är jätte trevlig.
    Inte för att han flirtar men han är väldigt social och kan skoja och skjutsa hem någon som inte har skjuts.
    Nästan hela laget tycker han är snygg men är nog bara jag som har så stora känslor för honom. De andra tjejerna vill mest ligga med honom medan jag har mer känslor än så.

Jag får ofta höra av killar att jag ser bra ut men är ändå rädd att få nobben, om det skulle påverka negativt mellan oss på träningarna osv när vi ändå ses flera dagar i veckan!
Svar på tråden Kär i en äldre kille.