• Anonym (Statistiker)

Tjej: Hur är du rakad? Tack för hjälp!

Hej.

Hade en diskussion häromdagen som skulle behöva följas upp med lite aktuell statistik på hur tjejer födda olika årtionden är rakade IDAG. Välj det alternativ som passar bäst. Skriv gärna en kommentar om du har något att tillägga. 

Tack för hjälpen!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjej: Hur är du rakad? Tack för hjälp!
  • Mamori

Om jag har fixat bikinilinje plus riktigt kortklippt, ska jag ändå välja orakad då?

• Dickie Simpkins
    Mamori skrev 2014-07-30 11:35:32 följande:

Om jag har fixat bikinilinje plus riktigt kortklippt, ska jag ändå välja orakad då?

Känns mer som att du ska välja  "Rakade blygdläppar men tofs eller liknande ovanför" då.
  • Anonym (Statistiker)

Mja, jag skulle valt orakad eftersom det är klippt och inte rakat. Är ett gränsfall såklart men undersökningen skulle bli så spretig om det fanns för många alternativ. Kanske finns andra vanliga frisyrer jag också missat?

• fluu

Född 90-tal och ansar lite i kanterna bara.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Statistiker)

Då räknas det som första svarsalternativet...

• Anonym (Brazilian)

Valde: "Född 80-talet: Helrakad" men är inte rakad alls utan vaxar rent.... jag avskyr både hår och stubb!!

• Sambokille34
    fluu skrev 2014-07-30 17:34:20 följande:

Född 90-tal och ansar lite i kanterna bara.

• Anonym (Statistiker)

Bra. Ja vaxat måste ju gå under alternativ "helrakat".

• Mamori
    Dickie Simpkins skrev 2014-07-30 11:58:05 följande:
    Känns mer som att du ska välja  "Rakade blygdläppar men tofs eller liknande ovanför" då.
    Nja, jag är ju inte rakad där liksom utan kortklippt överallt, typ kort stubb Drömmer
  • Dickie Simpkins
    Mamori skrev 2014-07-31 00:51:12 följande:

Nja, jag är ju inte rakad där liksom utan kortklippt överallt, typ kort stubb

Har du gjort det med en rakapparat/trimmer? Eller har du klippt stubb med en sax?
Svar på tråden Tjej: Hur är du rakad? Tack för hjälp!