• Anonym (Besviken)

Förälskad i en tjej från Sydamerika som vill knulla i skogen......

Jag har blivit förälskad i en tjej från Sydamerika. Vi har arbetat tillsammans i ett halvår och har de senaste veckorna börjat dejta. Hon har ännu inte presenterat mig för någon i hennes familj, eller låtit mig träffa hennes barn. Hon är ensamstående mamma med ett barn på 7 år, pappas finns ej med i bilden. Igår träffades vi och gick en promenad i skogen. Då försöker hon att förföra mig och säger att hon gillar sex ute.Jag blir också tänd av tanken men det finns folk överallt så jag vill inte. Därefter avtar hennes intresse... som det verkar och jag åker hem. Jag har träffat ganska många tjejer och haft ganska mycket sex i mitt liv, men.... jag gillar henne och blir mer lockad av tanken att mysa hemma i hennes soffa med lite vin, träffa hennes son och ha det än att stå vid ett träd i en förort och knulla bakifrån. Känns inte som att hon gillar mig utan bara är ute efter spänning, sex. 

Era kommentarer tack. 

• Svar på tråden Förälskad i en tjej från Sydamerika som vill knulla i skogen......
  • Anonym (busig)

När jag dejtade min sambo så hade vi sex överallt....trodde oxå många gg att det bara va sex han va ute efter men ikke idag har vi flera barn ihop ringmärkta hus o allt :) o allt började som ett skämt som blev sex som.blev förälskelse som blev flera barn o ring :)

Jag skulle inte vilja ha en man som bara vill rulla runt hemma utan lite spänning o kickar måste jag ha :)

• Sir John

Det är väl inga problem har du hennes telefonnummer, ring upp henne och bjud ut henne på en campingtur där det inte är då mycket folk och låt henne få sig en omgång i skogen om det är det hon tänder på

• panicorion

Jag tycker att man skall ha sex innan man bestämmer sig för om man skall satsa på ett förhållande eller ej så man vet om man passar ihop. ( min persoliga åsikt som jag inte överför till andra utan bara så jag tycker och Gör)Så jag kan förstå henne att hon vill känna på den delen innan hon visar upp dig för faniljen, men är det så att du känner dig osäker så säg det till henne. en sak som ute sex kan man testa senare det är ju ingen panik. Kan förstå att hon kände sig lite avvisad när du inte ville men förklara för henne så hon vet och så hon även vet att du vill ha mer än bara galet sex

• Anonym (Besviken)

Tack för alla svar. Det var som jag trodde - hon var ute efter sex. Hon vill ej ha någon relation. Hon har ej kommit över sitt barns pappa, dvs hennes ex. Vi hade aldrig sex. Något jag är glad för idag. Svårt att bara ha sex m någon man är kär i. Annars går det ju bra förstås. ..

Svar på tråden Förälskad i en tjej från Sydamerika som vill knulla i skogen......