• Anonym (Tjejen)

Tips på dirty talk i sängen!

Jag vill bli bättre på "dirty-talk" i sängen, jag vet att min kille gillar det. Jag har själv svårt att komma på VAD jag ska säga och exakt NÄR jag ska säga det. Är det någon som har några tips att ge? Vad brukar ni säga och vad vill ni killar höra? :)

• Svar på tråden Tips på dirty talk i sängen!
  • Anonym (fredrik)

Vanligt förekommande från sambon här hem är ju så simpla men ändå uppskattade "ge mig din sköna kuk" och Knulla mig hårdare".

• Överväldigad

VAD? --> Anonym (fredrik)s och pickaxes svar

NÄR? --> Don't fake it. Be natural about it. När det känns rätt. :)

• pickaxe
    Överväldigad skrev 2014-07-31 14:38:57 följande:

VAD? --> Anonym (fredrik)s och pickaxes svar

NÄR? --> Don't fake it. Be natural about it. När det känns rätt. :)

Vad menar du med "VAD?"
  • Överväldigad
    pickaxe skrev 2014-07-31 14:43:54 följande:

Vad menar du med "VAD?"

TS undrade ju, VAD hon kan säga :), och jag tycker både ditt och "Anonym (fredrik)s" svar är autentiskt :)
  • Anonym (Tjejen)

Tack för era svar.. det är iförsig vad jag brukar säga, så vore kul med något nytt! Får försöka utveckla idéer själv :)

• Maltemånsson
    Anonym (Tjejen) skrev 2014-07-31 13:36:06 följande:

Jag vill bli bättre på "dirty-talk" i sängen, jag vet att min kille gillar det. Jag har själv svårt att komma på VAD jag ska säga och exakt NÄR jag ska säga det. Är det någon som har några tips att ge? Vad brukar ni säga och vad vill ni killar höra? :)

Snuskprat mådte ju komma naturligt, annars tror jag att det lyser igenom att det inte är äkta. Så om det inte kommer naturligt...gör inte det.

Personligen så gullar jag att prata snuskigt till min partner. Säger vad jag vill och ska göra med henne. Använder mig av olika grader av snuskighet vad gäller ordval.

Som man älskar jag att höra min partner berätta vad hon vill att jag ska göra...också med olila grader av snuskighet av prd. Ju längre in i sexet desto snuskigare brukar det bli. Jag tycker det är upphetsande, men det måste vara äkta...annars kan det lika gärna vara.
  • Anonym (Jason)

Jag kan säga så här att det är övning som ger färdighet. Det finns massa snuskiga ord man kan hitta på nätet men du måste öva för att det ska låta naturligt. Det är ju repliker du säger så ren memorering kommer bara låta som en B-rulle, men om du övar lite för dig själv typ till en porrfilm eller någon annanstans där du inte har någon omkring dig, så ska du se att det låter naturligare till slut. Antingen har det att göra med att man hittar vilket röstläge man ska ha eller så får man bara lite självförtroende bakom orden till slut. Sen tror jag också att man hittar ord som passar en och vissa som man kan rata. Själv hade jag aldrig kunnat säga "Oh vilka härliga pattar du har!" för pattar är ett ord jag tycker är lite löjligt. "Tuttar" är samma sak, men jag finner ändå lite charm i "Oh jag vill bara äta upp dina tuttar, de är så jävla fina". Därför fungerar det ordet bättre för mig, oavsett om min tjej inte tycker det är det mest seriösa ordet för jag kan säga det med självsäkerhet. "Vagina" och "penis" fungerar i vårt förhållande för det är lite härligt laddat plus att det ofta hör ihop med att man är lite pryd, vilket man kan le lite åt. Har man hittat sina substantiv så hänger resten mest på fantasin kring vad man kan beskriva med alla dessa. Det kan man dock få massor av inspiration till från diverse porrfilmer eller sexnoveller. 

Det bästa hade ändå varit om man varit ihop med en engelsktalande tjej för snuskspråket man kan ha då är fan så mkt bättre än svenska. "Tits!" liksom, hur nice är inte det att säga? Eller "mm I love how your pussy tastes.". Underbart! Nu pratar man skånska också så står man inte helt bakom det man säger så kan det lätt bli lite fnitter för det låter ju säkert skitroligt. Typ som en gammal skrutten porrfilm från 70-talets skåne..

• Tittar

Du är så skööön, djupare, djupare, dra mig i håret! Mmmh, ta mig hårt, nu, NU! Kom i mig.... Din pappa knullade mig hårdare igåååååååååår!

• pickaxe
    Tittar skrev 2014-08-01 15:10:43 följande:

Du är så skööön, djupare, djupare, dra mig i håret! Mmmh, ta mig hårt, nu, NU! Kom i mig.... Din pappa knullade mig hårdare igåååååååååår!

Haha, så ska det låta! Särskilt det sista. ;)
  • Anonym (heh.)
    Tittar skrev 2014-08-01 15:10:43 följande:

Sååå ja. Håll farsan utanför kanske bara men annars håller jag med där.

Släng kanske istället in något i stil med "kan du inte hårdare?" för att trigga lite hårdare... Något.. :)
  • Anonym (Killen 33 år)

Säg åt honom att han är hård och skön och att din fitta behöver honom. Att du vill suga av honom - ja använd de orden. Säg att du är kåt eller våt (eller båda) be honom ta dig hårt (om du gillar det)

Be honom slicka dig, eller rättare sagt, kräv att han gör det!

Ja det var lite tips på sånt jag vill höra. ;) lycka till!

• Tittar
    Anonym (Killen 33 år) skrev 2014-08-01 20:01:20 följande:

Säg åt honom att han är hård och skön och att din fitta behöver honom. Att du vill suga av honom - ja använd de orden. Säg att du är kåt eller våt (eller båda) be honom ta dig hårt (om du gillar det)

Be honom slicka dig, eller rättare sagt, kräv att han gör det!

Ja det var lite tips på sånt jag vill höra. ;) lycka till!

Ja, allvarligt talat så går jag inte igång på fitta och kuk viskningar men om damen däremot tar kommandot någon gång är inte jag den som backar, typ "slicka mig!!" och sen sätter sig över ansiktet på mig.... Faktiskt väldigt trevligt som omväxling.
  • Anonym (ahaa)

Lick my wet p***y! Ahhh! F*ck me harder! HARDER! Ahh! Spank my big butt! Oh yeah! YES! Ahhhhh

• Anonym (Haha)
    Anonym (ahaa) skrev 2014-08-01 23:25:57 följande:

Lick my wet p***y! Ahhh! F*ck me harder! HARDER! Ahh! Spank my big butt! Oh yeah! YES! Ahhhhh

Här har vi en som kollat på amerikansk film hahaha
  • BillyM

Säg det du tänker och tycker, många bra exempel ovan, som t ex att du gillar/älskar känna partnerns nånting, sett fram emo att rida hela dagen, det har pirrat i musen ända fram till nu etc etc. Gärna målande.
    Jag brukar säga hur jag älskar smaken av hennes sköna fitta, hur härligt plaskvåt den är osv. En jag hade gick igång på att vara undergiven och de riktigt fula orden, "jag ska knulla din luderfitta tills du skriker..." Good times :)

Svar på tråden Tips på dirty talk i sängen!