• Anonym (Nyfiken)

Gillar ni att bli fingrade i fi**an?

Jag och min sambo har diskuterat frågan om fingrar i fittan och han anser att jag är konstig som inte tycker att det är så överdrivet skönt och menar på att alla tjejer han legat med tidigare har gillat det och att alla tjejer därav ska tycka att det är skönt. Så nu undrar jag hur ni upplever att bli pullade.

Motivera gärna. :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar ni att bli fingrade i fi**an?
  • Anonym (Undrande kille)

Bra fråga. Undrar själv detsamma. Hur skönt är det att bli pullad?

• K grrl

Jag älskar att bli fingrad! Framför allt när det är fingrar som letar sig innanför kläderna i skymundan... Jävlar vad härligt det är - gör mig lika delar våt, kåt och knäsvag.

• Anonym (Nyfiken)

Såg att det kanske var lite otydligt, handlar alltså om fingrar i själva hålet, inte klitorisstimuli. Kul med svar. :)

• Kereza

Föredrar kuk om det ska penetreras. Fingrar känns lite menlöst och tråkigt - utäver den Psykiska biten, då...

Faktiskt föredrar jag kuk till klitoris-stimulans också, då det känns bättre än fingrar (som tenderar att vara lite sträva och jobbiga) 

• Monte

Han kanske inte är så duktig på det som han tror? Eller så föredrar du annat?

Folk är olika liksom.

Svar på frågan- ja jag gillar det om det görs rätt.

• Anonym (Nyfiken)
    Kereza skrev 2014-08-02 15:25:23 följande:

Föredrar kuk om det ska penetreras. Fingrar känns lite menlöst och tråkigt - utäver den Psykiska biten, då...

Faktiskt föredrar jag kuk till klitoris-stimulans också, då det känns bättre än fingrar (som tenderar att vara lite sträva och jobbiga) 

Precis så jag känner. Rent fysiskt så är det tråkigt.
    Monte skrev 2014-08-02 16:14:54 följande:

Han kanske inte är så duktig på det som han tror? Eller så föredrar du annat?

Folk är olika liksom.

Svar på frågan- ja jag gillar det om det görs rätt.

Föredrar annat, det är inte oskönt eller så, gör bara inget för mig att bli penetrerad av fingrar, oavsett hur det görs. Aldrig gjort.
  • K grrl
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-02 15:20:29 följande:

Såg att det kanske var lite otydligt, handlar alltså om fingrar i själva hålet, inte klitorisstimuli. Kul med svar. :)

Jag tänkte också förtydliga mig. Jag gillar inte att bli fingrad på klitoris, men däremot att bli pullad.
  • Vaken

Älskar att bli fingrad.

Jag får många av mina orgasmer medan min man pullar mig.

• Anonym (nej)

Nej, gillar varken det eller klitorisstimulans. Gillar mest att knulla eller att bli tagen på brösten.

Svar på tråden Gillar ni att bli fingrade i fi**an?