• Anonym (Splittrad.)

8-åring för gammal för lådbilslandet på öland?

Har en son med as.
    När han var 5 år var vi på lådbilslandet på öland.
    Det enda som han ville göra/klarade av, var den stora hoppkudden o så körde han några varv med de de små bilarna. Inte de som är byggda som lastbilar o kör en stor bana.
    De motorcyklarna körde han någon meter med, sen klev han av o ville inte köra mer.
    Nu är han 8.5 år o var i går på kvartersfest med sin pappa o där pratade något mindre barn som lådbilslandet.
    Nu vill min 8-åring absolut åka dit o blir ledsen när jag säger att han nu är för gammal o att vi varit där men att det inte var så roligt där.
    Nu undrar jag......är han för gammal?
    Någon som varit där med ett sånt gam,alt barn o det varit lyckat/gett något?

Ifall någon undrar så är han inte bortskämd o detta är första gången som han frågar o verkligen vill åka någonstans.Det är ett jättestor för oss.

Råd o åsikter tack. Solig

• Svar på tråden 8-åring för gammal för lådbilslandet på öland?
  • Anonym (?????)

Smartast är väl att ringa dit direkt och höra, eller tror du att de sitter här och väntar på att frågor här?

• Anonym (Splittrad.)

Smartast att ringa o fråga om vad?
    På deras hemsida står det för barn upp till 10 år.
    Vad jag sökte här var familjer som faktiskt varit där med äldre barn.

• Anonym (?????)
    Anonym (Splittrad.) skrev 2014-08-02 13:51:30 följande:

Smartast att ringa o fråga om vad?

På deras hemsida står det för barn upp till 10 år.

Vad jag sökte här var familjer som faktiskt varit där med äldre barn.

Tja alltså din fråga i ts var ju Nu undrar jag......är han för gammal? Så då är det väl det men nu vet du heltplötsligt att det är för ungar upp till 10 år så då har du svarat på ditt eget bekymmer
  • Crazy Baby

Vi var där förra året med våra döttrar 6 och 8 år! De tyckte det var jättekul! De har tjatat hela sommaren om att åka tillbaka dit, så jag antar att det skulle tilltala dem i år igen!

• Anonym (Splittrad.)
    Anonym (?????) skrev 2014-08-02 14:09:51 följande:
    Tja alltså din fråga i ts var ju Nu undrar jag......är han för gammal? Så då är det väl det men nu vet du heltplötsligt att det är för ungar upp till 10 år så då har du svarat på ditt eget bekymmer
    Men har du långtråkigt eller?
  • Anonym (Splittrad.)
    Crazy Baby skrev 2014-08-02 14:22:44 följande:
    Vi var där förra året med våra döttrar 6 och 8 år! De tyckte det var jättekul! De har tjatat hela sommaren om att åka tillbaka dit, så jag antar att det skulle tilltala dem i år igen!
    Tack för svaret.
  • Anonym (?????)
    Anonym (Splittrad.) skrev 2014-08-02 14:41:00 följande:

Men har du långtråkigt eller?

det har väl inte med trådens frågeställning att göra utan ganska ot om du frågar mig, poängen är att du kan söka svar på lådbilslandet vilket du gjort och ändå litar du inte på dem utan måste starta trådar som du redan har svar på, känns lite mer som du har långtråkigt
  • Anonym (gnäll)

Men vilket jäkla gnäll, ts vill väl ha svar från dom som har varit där. Alltså att folk hela tiden ska gnälla i andras trådar.

Jag var där med en kompis och hans son, sonen var då 7 och han tyckte det var roligt. Dom flesta barn som var där verkade vara i den åldern.

• Anonym (Splittrad.)
    Anonym (gnäll) skrev 2014-08-02 17:01:01 följande:
    Men vilket jäkla gnäll, ts vill väl ha svar från dom som har varit där. Alltså att folk hela tiden ska gnälla i andras trådar.

Jag var där med en kompis och hans son, sonen var då 7 och han tyckte det var roligt. Dom flesta barn som var där verkade vara i den åldern.

Tack för svaret.
    Då kanske vi ska åka dit nu innan de stänger.

Vi har varit på ställen innan som enligt hemsidor är upp till en viss ålder.
    När vi kommit dit har det bara varit mindre barn o aktiviteterna har inte alls passat. Iaf inte för min son.
    Vi har 2 timmars körning, därför tänkte jag höra med andra familjer om erfarenheter.

• Anonym (gnäll)
    Anonym (Splittrad.) skrev 2014-08-02 17:11:56 följande:

Tack för svaret.
    Då kanske vi ska åka dit nu innan de stänger.

Vi har varit på ställen innan som enligt hemsidor är upp till en viss ålder.
    När vi kommit dit har det bara varit mindre barn o aktiviteterna har inte alls passat. Iaf inte för min son.
    Vi har 2 timmars körning, därför tänkte jag höra med andra familjer om erfarenheter.

Men ni har varit där en gång? Vad var det för barn där då och verkade dom trivas?
    Jag kollade på youtube nu efter att jag läste den här tråden och det verkar vara många barn runt 7-8 där. Nu har jag inga egna barn och är väl inte så bra på att bedöma ålder men så uppfattade jag det.
  • Anonym (Splittrad.)
    Anonym (gnäll) skrev 2014-08-02 17:14:29 följande:
    Men ni har varit där en gång? Vad var det för barn där då och verkade dom trivas?
    Jag kollade på youtube nu efter att jag läste den här tråden och det verkar vara många barn runt 7-8 där. Nu har jag inga egna barn och är väl inte så bra på att bedöma ålder men så uppfattade jag det.
    Sonen var 4 år då o då var det barn i hans ålder mest. 
    Det fanns några äldre med, men inte så många. 
    Youtube har jag inte tittat på. Tack för tipset.
Svar på tråden 8-åring för gammal för lådbilslandet på öland?