• Anonym (Z)

Tar du den i tvåan?

Som rubriken lyder.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tar du den i tvåan?
  • Anonym (Icke)

Absolut inte, det är vämjeligt, äckligt och rent motbjudande.
    Ont gör det också.
    Nej fy!

Tiiläggas bör att jag är kvinna.

• Anonym (Sodom)

Min fru har aldrig provat och vill inte prova. = Jag får aldrig testa analsex detta livet

• Anonym (Mannen)
    Anonym (Sodom) skrev 2014-08-02 19:21:40 följande:

Min fru har aldrig provat och vill inte prova. = Jag får aldrig testa analsex detta livet

Min fru har aldrig provat (vad jag vet) och har inte sagt nått om att hon vill ha heller. - jag lär nog aldrig få uppleva detta heller. :(
  • Smulan 89

Har provat några gånger och kommer att göra det igen. Gillar analsex, men det får inte bli för ofta, någon gång ibland som en krydda på tillvaron uppskattar jag. Är tjej bör kanske sägas.

• Anonym (ja)
    Anonym (Icke) skrev 2014-08-02 19:20:45 följande:

Absolut inte, det är vämjeligt, äckligt och rent motbjudande.
    Ont gör det också.
    Nej fy!

Tiiläggas bör att jag är kvinna.

hur vet du att de gör ont om du aldrig testat? Jag är kvinna, haft de mycket och ofta men de har aldrig gjort ont. Gör de ont, gör man fel.
  • katastrofplantagen

Ibland. Kanske ett par gånger om året. Är inte direkt förtjust i det men när jag blir så jävla kåt att jag inte vet var jag ska göra av mig själv så gör jag precis vad som helst haha. Vilket troligtvis inträffar oftare än ett par gånger om året men ja, då finns det annat att trixa med ist.

• Anonym (Ja 2)

Älskar det. Speciellt med en dildo i f*ttan och k*ken där bak. 
    Maken är dock väldigt snål på den fronten tyvärr :/ 
    När jag onanerar brukar dildon smyga in där dock.. 

• Anonym (yes)

Föredrar analsex, men min man vågar inte testa. Så kommer väl inte ske igen. Är kvinna. 

• Anonym (Mannen)
    Anonym (yes) skrev 2014-08-02 20:45:53 följande:

Föredrar analsex, men min man vågar inte testa. Så kommer väl inte ske igen. Är kvinna. 

Ååå.. Kan inte vi träffas bara för en snabbis? ;)
Svar på tråden Tar du den i tvåan?