• Youandyou

Psyk akut malmö

Nu mår jag så fruktansvärt dåligt. 
    Jag trodde jag inte skadat (skurit mig) sen i November -13 men de var visst fel. Har ju slått och bitit mig själv ochså. SÅ fortfarande inte fri från de.  Jag har bara sån lust till att göra de nu.. Jag vill inte men känns som känslan ska gå över styr.. 
    Jag går redan på  öppenvården och de sa jag skulle vända mig till psykakut om jag mådde dåligt under helgen. 

Alltså igentligen vill jag inte leva. Men sen kommer de att jag visst vill. Men känns som jag inte orkar länge till.. 

Om jag går till psykakut i malmö. Va kommer hända då !?  Snälla kan någon svara snabbt. Någon som varit där ?? 

Kan dom lägga in mig för natten (säga de bara ska ha mig under natten) men sen inte släppa ut mig igen ? 

Tillägas är väl att jag är 19 om 13 dar..
  • Svar på tråden Psyk akut malmö
  • Anonym (Lo)

Du är 18 år, så du är vuxen och bestämmer själv när du vill åka hem. Vad jag har hört ska det ganska mycket till för att någon ska tvångsinläggas. Nu åker du in frivilligt, vilket tyder på att du vill ha hjälp.

Åk dit och ta med dig något att läsa, äta och dricka för det kan hända att du får vänta ett tag beroende på hur många som sitter i väntrummet.

• Grätchen

Vad väntar du på? Ring 112- de kan hänvisa till rätt kontakt inom vården.

• Grätchen

Jag kan ringa åt dig om du vill...

Svar på tråden Psyk akut malmö