• Anonym (fundersam)

Vara ung på nakenbad

På nakenbad finns det mest äldre personer som kanske är 40-75 men vad tycker ni om att det skulle lägga sig en ung kille som är 18år och började sola. Jag ser kanske lite yngre ut än vad jag är också men skulle ni bli generade eller sura?

Alltså att man bara ligger stilla och solar naken, stör ingen eller så..

• Svar på tråden Vara ung på nakenbad
  • Anonym (tjej)
    Anonym (fundersam) skrev 2014-08-02 21:04:02 följande:

På nakenbad finns det mest äldre personer som kanske är 40-75 men vad tycker ni om att det skulle lägga sig en ung kille som är 18år och började sola. Jag ser kanske lite yngre ut än vad jag är också men skulle ni bli generade eller sura?

Alltså att man bara ligger stilla och solar naken, stör ingen eller så..

Stör du ej så hade jag varit glad med lite ungt blod o se osv då jag själv är 20+ o tjej......vet 40-50 + som är på o stör osv o äkliga......
  • Anonym (fundersam)
    Anonym (tjej) skrev 2014-08-02 22:15:48 följande:
    Stör du ej så hade jag varit glad med lite ungt blod o se osv då jag själv är 20+ o tjej......vet 40-50 + som är på o stör osv o äkliga......
    Oki kul att höra. Jag försöker att inte störa men ibland händer det ju att man får bonge om det räknas som störande vet jag inte... Haha!
  • Anonym (41)
    Anonym (fundersam) skrev 2014-08-02 23:17:01 följande:
    Oki kul att höra. Jag försöker att inte störa men ibland händer det ju att man får bonge om det räknas som störande vet jag inte... Haha!
    Får du bonge på nakenbad är du illa ute..... då är du för omogen att vara där!
  • Anonym (fundersam)
    Anonym (41) skrev 2014-08-03 00:15:36 följande:
    Får du bonge på nakenbad är du illa ute..... då är du för omogen att vara där!
    Haha... eller så kanske det är bevis på att jag inte är impotent. Det är ju knappast något som jag kan styra över. F.ö så har jag sett män i 40-50 årsåldern som också går runt med ståfräs 
  • Anonym (tjej)

Hjälp då är jag med omogen o många andra för jag kan bli vår o kåt på naken bad o även vara där utan nått händer....

• Anonym (fundersam)
    Anonym (tjej) skrev 2014-08-03 10:50:00 följande:

Hjälp då är jag med omogen o många andra för jag kan bli vår o kåt på naken bad o även vara där utan nått händer....

Haha eller hur, fullt normalt att man blir upphetsad när det är varmt och soligt när man ligger naken..
Svar på tråden Vara ung på nakenbad