• Anonym (mk)

Hur vet jag om hon gillar kvinnor?

Hejsan

Skulle behöva lite råd.
    Jag är intresserad av en kvinna. Vi har lite gemensamma intressen så på så vis lärde vi känna varandra. Den sista månaden kan väl säga vi har umgåtts mer privat, suttit och pratat i timtal , kollat film , druckit lite vin. Bara känt kemin klickat direkt. Jag flirtar väl lite försiktigt med henne och ibland känns de som hon gör det tillbaka i sms tex. 
    De 2 senaste gångerna vi har setts så har vi suttit varandra väldigt nära och man känner hur man "dröjer" kvar med blicken, tycker även hon gör det samma och tappar lite tråden när hon pratar , amen som det finns en laddning mellan el så är det vara mitt önskemål :P 

Jag vet hon är frånskild sedan många år tillbaka från en man och inte träffar någon, Hon vet jag varit tillsammans med en tjej innan.

Så hur kan jag ta reda på om hon är intresserad på de viset av mig el om hon tycker man är en shysst prick liksom? Man vill ju inte göra bort sig själv totalt även  om man var gång ses bara vill ja :P 
    alltid hon som hon håller kvar när vi kramas hej då tex, ja brukar aldrig krama mina vänner länge utan ytligt. 
    Jag vet hon trivs i mitt sällskap det har hon sagt

vad kan jag göra vidare ? konkreta tips efterfrågas :) vad kan man skriva tex i sms för något så halvflirtigt ?
    Jag är 37 och hon 10 år äldre 

Tack för era tips

Svar på tråden Hur vet jag om hon gillar kvinnor?