• SofiaLindbladh

Bakmusad?

Jag och min kille har varit tillsammans ganska länge nu och vi planerar att bilda familj. Vi har försökt några gånger men ännu har det inte blivit något. På senare tid har jag dock börjat att bli orolig för den kommande graviditeten och förlossningen. Min kille beskriver min anatomi därnere på så sätt att jag är ?bakmusad?. Han säger att de tjejer som han har varit tillsammans med och de som han har sett på nätet osv. har inte varit så ?bakmusade? som jag är. Han tycker i och för sig inte att det är något fel och vårt sexliv fungerar alldeles utmärkt även om missionären inte är vår grej utan bakifrån är bäst. Jag vet att min bäckenstruktur och blygdben har en kraftig inåtgående lutning och att min mus sitter kanske lite längre in men nu börjar jag bli lite orolig. Är det någon annan därute som har stött på mitt problem? Snälla svara?

• Svar på tråden Bakmusad?
  • Anonym

tror inte det e ngn fara Din sambo har nog inte sett tillräckligt med "musar" för att kunna avgöra om det e normalt eller inte Det e med största sannolikhet normalt...oroa dig inte

• Anonym

tror det betyder att musen sitter bak mot rumpan så att säga

• Anonym (Biet)

Eh.....säger som de ovan?

Är du orolig för en förlossning i framtiden, och det skulle bli problem för att det är "fel" på dig, lär nog BM upptäcka det. Och HON lär nog ha sett fler musar in reality än killen på porrbrudar på nätet?!

• FixarFrasse

OK, tjejer, en anatomilektion: Tänk er att ni ställer er på alla fyra. En bakmusad tjej har musen något längre bak/högre upp, kanske mer i trakterna där ni har stjärthålet.
    Och är (som TS också antyder) alldeles utmärkt anpassade för sex bakifrån.
    öh... ja så nånting, eller hur, Sofia?

• Kristin24

Kvinnan är ju gjord för att föda barn så varför skulle inte du kunna det. Alla ser ju olika ut därnere.Bakmusad!! det var de dummaste jag hört!!!

• Alcarinque

Jösses amalia... Kan inte göra annat än att hålla med alla andra här. Hade min sambo kläckt en sån grej hade jag nog skrattat åt honom och funderat en stund på vad det var för snubbe jag egentligen var tillsammans med... (ursäkta om det låter illa men...)
    Du ska nog se att det knappas blir några problem för dej!

• susanneethel

Om du tror att du ser annorlunda ut så ordna en gynekologundersökning och fråga då. Jag tror inte att något eventuellt bakmusproblem skulle påverka din möjlighet att föda barn.

• GravidMalin

Jag e också "bakmusad" å jag har gjort en jädrans massa gyn undersökningar i mitt liv...är då ingen som reagerat konstigt på min....Inte heller har barnmorskan min sagt något så jag är ganska säker på att du kan va lugn

Svar på tråden Bakmusad?