• 3llie

Skulle du som kvinna köpa sex av en annan kvinna?

Hej!

Jag har funderat på det ganska länge, så jag tänkte fråga här. Det är ju ganska vanligt att män köper sex av både killar och tjejer, men hur vanligt är det egentligen att en kvinna köper sex från en annan kvinna?

Jag för egen del skulle tycka att det skulle kännas konstigt att köpa sex av någon, men om någon (kvinna då) hade velat köpa av mig så hade jag troligen inte sagt nej. Hur är det med er? Det känns liksom inte så vanligt, men det kan ju ändå finnas en efterfrågan.

• Svar på tråden Skulle du som kvinna köpa sex av en annan kvinna?
  • lykantrophona

Har haft en del sexdrömmar på det temat faktiskt.

Hade det varit lagligt, och jag hade vetat att personen ifråga gjorde det av egen fri vilja och mådde bra, och jag hade haft en massa extra pengar... så kanske. Betydligt mer lockad av att köpa sex av kvinnor än av män iaf. Jag har haft otur med tjejer, men killar flockas kring mig D:

• 3llie

Och visst känns det inte lika "sliskigt" att sälja till kvinnor? Det är just den där biten med att det är olagligt som är jobbigt. Eller det är ju inte olagligt att sälja, men att köpa är det. Och jag hade känt mig jättedum om köparen hade hamnat i lagens långa arm pga mig. Fast det förstås, vem misstänker två tjejer? Oskyldig

Jag har haft otur med både killar och tjejer. Kan bero på att jag är så satans blyg i verkligheten :P 

• Anonym (Blä)

Nej, jag skulle inte vilja ha sex med någon som låtsas tända på mig och vill ha betalt för det :-/

• 3llie

När du sätter det på det viset så får jag nog hålla med. Skulle du kunna sälja själv då?

• Anonym (Blä)

Nej, jag skulle känna mig "ägd" och olustig, jag vill gärna ha sex på mina villkor!

Svar på tråden Skulle du som kvinna köpa sex av en annan kvinna?