• Äldre 4 Aug 16:05
    1887 visningar
    10 svar
    10
    1887

    Fina barnkläder!

    Hej, jag hittade de här underbara barnkläderna idag: www.littlejalo.com/  Är det någon som har handlat här innan och vet om det går snabbt att få leverans!?

    Och är det någon som har fler tips om bra sidor med lite finare barnkläder? 

    Tacksam för alla svar. 

    Kram

  • Svar på tråden Fina barnkläder!
  • Äldre 5 Aug 09:17
    #1

    Hej Bellissa! Jag kan verkligen rekommendera www.littlejalo.com som har jättefina babykläder. Jag köpte julklapparna till mina syskonbarn där och det var väldigt uppskattat!

  • Äldre 5 Aug 09:23
    #2

    Om man gillar ekologiskt då har ekobarn.se rea!

  • Äldre 6 Aug 11:30
    #3
    Bellissa skrev 2014-08-04 16:05:54 följande:

    Hej, jag hittade de här underbara barnkläderna idag: www.littlejalo.com/  Är det någon som har handlat här innan och vet om det går snabbt att få leverans!?

    Och är det någon som har fler tips om bra sidor med lite finare barnkläder? 

    Tacksam för alla svar. 

    Kram


    Riktigt fina grejer, läste att vår lilla prinsessa Estelle har kläder från det märket!
  • Äldre 18 Aug 13:32
    #4
    Knopp skrev 2014-08-06 11:30:11 följande:
    Riktigt fina grejer, läste att vår lilla prinsessa Estelle har kläder från det märket!
    Hittade den länken här! :D www.littlejalo.com/blogs/blog/7415506-princess-estelle-in-little-jalo 

    Hon är sååå himla söt den där prinsessan! 
  • Äldre 20 Aug 15:04
    #5

    Gud vad gulliga ni är! Nu har jag köpt såna där små tossor och väntar in leveransen! Såg då gulliga ut och så himla bra att de är gjorda av ekologiskt material!

  • Äldre 16 Sep 09:41
    #6

    Superfina saker, behövs nu när kylan kryper på!

  • Äldre 16 Sep 10:36
    #7

    Jag älskar Zara Kids, men de har dåligt utbud till småttisbebisar dock!

  • Äldre 19 Sep 09:23
    #8
    Nela skrev 2014-09-16 10:36:25 följande:

    Jag älskar Zara Kids, men de har dåligt utbud till småttisbebisar dock!


    Ja jag tycker att det är många av de större märkena som har dålgit utbud. Man får kolla i lite mindre och småbutiker för att hitta något fint =)
  • Äldre 22 Sep 11:29
    #9

    Perfekt med Little Jalo nu när vädret är som det är! :D 

  • Äldre 24 Nov 11:15
    #10
    Malinans skrev 2014-09-22 11:29:09 följande:

    Perfekt med Little Jalo nu när vädret är som det är! :D 


    Ja nu börjar det faktiskt att bli riktigt kallt. Idag så har jag både underställ och en tjock och mysig tröja på mig :)
Svar på tråden Fina barnkläder!