• Anonym (Orolig)

Hmm..

Hej , en dag efter bim så fick jag en brunröd flytning , de var inte mycket men samtidigt inte jätte lite . Efter att jag torkat mig så slutade det. Men nu tycker jag att alla mina symptom försvunnit .. När jag plussade så fick jag 1-2 veckor gravid på cbs digital test och nu idag ca en vecka senare fick jag 2-3 veckor . Har läst o då var det en som haft de jag haft o de visade sig vara en tom hinnsäck . Nu är jag såklart orolig för att flytningen var ett tecken på att de inte är något där.. Är det någon som varit med om liknande ? Vad ska jag göra :|

• Svar på tråden Hmm..
  • Flisan79

Att få en liten blödning runt bim är inte ovanligt alls och behöver inte betyda något alls.
    Att Symtomen kommer och går är inte heller ovanligt.

Att ditt hcg stiger är ett gott tecken.

Lycka till!!!

• Alvisen76

Om du är orolig, ring och prata med gynmottagningen på ditt sjukhus. De kan mäta hcg i blodet och kolla att det stiger som det ska. De brukar testa med två dagars mellanrum och se. Det gjorde de för mig i samma sits. Det visade sig stiga för mig som det skulle. En orolig situation blev till lycka då. Detta var i vecka 6 för mig.

Nu slutade inte drömmen med lycka för mig. Fostret dog i vecka 11 och upptäcktes i vecka 13. Om det har att göra med den där blödningen eller ej är okänt. Dock fortsatte den växa fint ett par veckor efter blödningen.

Har dock läst flera solskenshistorier här, där allt gått bra trots allt

Svar på tråden Hmm..