• Anonym (John)

Brukar ni säga till innan ni kommer?

Hej!

Jag undrar om ni brukar förvarna på något sätt innan ni sprutar om tjejen suger? Tjejer kan också svara hur killar de är med brukar göra.

• Svar på tråden Brukar ni säga till innan ni kommer?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (John) skrev 2014-08-04 21:48:19 följande:

Hej!

Jag undrar om ni brukar förvarna på något sätt innan ni sprutar om tjejen suger? Tjejer kan också svara hur killar de är med brukar göra.

Det beror på om killen vet om att jag gillar det, kollar ibland innan om det är ok, eller så säger jag till innan att det är ok å spruta där
  • Kolibri12

De vet på förhand att jag gillar att de sprutar i min mun så de säger inte till. Behövs inte.

• Anonym (John)
    Kolibri12 skrev 2014-08-04 21:58:57 följande:

De vet på förhand att jag gillar att de sprutar i min mun så de säger inte till. Behövs inte.

Brukar du säga det innan, eller?
  • Smecker

Jag brukar säga till när jag går.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Man)

Jag säger till, men så sent som möjligt. Hittills har hon alltid hunnit dra sig undan, men det har varit nära ibland.

• Kolibri12
    Anonym (John) skrev 2014-08-04 22:06:07 följande:
    Brukar du säga det innan, eller?
    På ett eller annat sätt, ja. 
  • Kolibri12
    Smecker skrev 2014-08-04 22:11:49 följande:

Jag brukar säga till när jag går.

• Anonym (Jag)
    Anonym (Man) skrev 2014-08-04 22:17:02 följande:

Jag säger till, men så sent som möjligt. Hittills har hon alltid hunnit dra sig undan, men det har varit nära ibland.

Schysst
  • Vaken

Nä det gör han inte.

Det behöver han inte heller, för jag lär märka det ändå när han fyller min mun Och oftast är det ju liksom själva poängen med att jag suger.

Enda gången han förvarnar är när jag sagt att jag vill ha det i ansiktet, så att jag slutar suga i rätt ögonblick.

• knivskrik

Första gången gjorde han det, det var allra första gången för mig och han sa till för att jag skulle få välja om jag ville ta det i munnen eller ej.

Nu för tiden säger han ingenting. Det märks tydligt ändå.

Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
Svar på tråden Brukar ni säga till innan ni kommer?