Brukar ni säga till innan ni kommer?
Hej!
Jag undrar om ni brukar förvarna på något sätt innan ni sprutar om tjejen suger? Tjejer kan också svara hur killar de är med brukar göra.
Hej!
Jag undrar om ni brukar förvarna på något sätt innan ni sprutar om tjejen suger? Tjejer kan också svara hur killar de är med brukar göra.
Hej!
De vet på förhand att jag gillar att de sprutar i min mun så de säger inte till. Behövs inte.
De vet på förhand att jag gillar att de sprutar i min mun så de säger inte till. Behövs inte.
Jag brukar säga till när jag går.
Jag säger till, men så sent som möjligt. Hittills har hon alltid hunnit dra sig undan, men det har varit nära ibland.
Jag brukar säga till när jag går.
Jag säger till, men så sent som möjligt. Hittills har hon alltid hunnit dra sig undan, men det har varit nära ibland.
Nä det gör han inte.
Det behöver han inte heller, för jag lär märka det ändå när han fyller min mun Och oftast är det ju liksom själva poängen med att jag suger.
Enda gången han förvarnar är när jag sagt att jag vill ha det i ansiktet, så att jag slutar suga i rätt ögonblick.
Första gången gjorde han det, det var allra första gången för mig och han sa till för att jag skulle få välja om jag ville ta det i munnen eller ej.
Nu för tiden säger han ingenting. Det märks tydligt ändå.