• tjocksockan

    Fuska till ett bröllopsfoto?

    Jag och maken ser ut som fula, fulla, konstiga muppar på alla foton från vårt bröllop. Nu skulle jag vilja fuska till ett hyfsat fint bröllopsfoto. Ta någon ny bild retuchera utav bara h-vete, kanske ta en ny kropp eller mage eller klänning lägga in en fin bukett osv. Maken är fin men blev misslyckad på alla kort. Jag är tjock och inte vacker. Tänkte inte att vi skulle snygga till oss lite men se ut som oss ändå.

    Vart kan man vända sig?

  • Svar på tråden Fuska till ett bröllopsfoto?
  • Evm

    Hihi fula tjocka konstiga muppar ð?? det borde fotografen som tog bilderna kunna fixa!

  • tjocksockan

    Vi hade ingen fotograf gifte oss borgligt, väldigt enkelt och i smyg. Så det är bara privata bilder. Skrämmande fula. Och nu ångrar jag mig lite att vi inte tog något riktigt kort hos fotograf.

  • tjocksockan

    Det var tio år sedan. Jag vet att det är löjligt och fåfängt men det måste väl finnas nåt företag som kan fixa sånt här? När jag googlar hittar jag bara artiklar om att redigera själv.

  • LottaF

    Det mesta går ju att fuska till på foto idag, men måste ha något att utgå ifrån. Klipp och klistra, färga tabort osv vet eftersom maken håller på med detta en hel del. Men ska du ha någon att göra det blir det dyrt desto mer som ska ändras desto dyrare. Kanske bättre att ta nya foton som ni blir nöjda med direkt.

  • Haskel

    Ta vilket bröllopsfoto som helst på nätet, varför inte kronprinsessans, och klipp in era ansiktenObestämd.

    Skulle du verkligen, med stolthet och glädje se på "ert" bröllopsfoto, med vetskapen om att det inte är NI på fotot?

  • Evm

    Men det måste ju finnas någon fotograf som kan göra det? Ring nån och fråga!

  • tjocksockan

    Ja det får jag göra. Vet någon av er någon bra online så blir det inte lika pinigt som att traska in hos nån på stan.

  • KingJay

    Det här är ju superroligt case. Länka den så ska jag se vad jag kan göra, jag jobbar med fotoredigering så kan nog förbättra/förvränga den avsevärt men kan inte utlova några underverk.

Svar på tråden Fuska till ett bröllopsfoto?