• Anonym (undrar95)

Ådrig kuk, gillar tjejer det?

Hejsan är en kille på 18år som har en rätt så ådrig kuk när den blir hård.. gillar tjejer sådant eller är det en "turn off". Aldrig varit med någon förut så vet inte hur dom skulle reagera

• Svar på tråden Ådrig kuk, gillar tjejer det?
  • Anonym (...)

Inget jag bryr mig om, finns ett ganska stort område mellan att gilla något och "turn off. Tänk på att dom flesta tjejer inte är så intresserade av särskilda kroppsdelar som killar är.

• Mandi74

Ja, det är fint, vackert.

Anonym (...) skrev 2014-08-05 01:29:46 följande:

Inget jag bryr mig om, finns ett ganska stort område mellan att gilla något och "turn off. Tänk på att dom flesta tjejer inte är så intresserade av särskilda kroppsdelar som killar är.

Tss, du har läst för få trådar här på fl.
    There's a possibility ... all that I had, was all I'm gonn' get
  • Anonym (undrar95)
    Mandi74 skrev 2014-08-05 02:49:19 följande:

Ja, det är fint, vackert.

Tss, du har läst för få trådar här på fl.
    Okej det var ju trevligt att höra Glad. Någon mer ?
  • Anonym (tumme upp)

Jag gillar det Skål

• Anonym (Anna)

Nope det gör mig avtänd då det ser ut som att ådrorna ska spricka...

• Eva006

Jag föredrar en ådrig framför en helt slät. Känns liksom mer levande att leka med.

Inne spelar det ingen roll.

• Anonym (undrar95)
    Anonym (tumme upp) skrev 2014-08-05 12:41:13 följande:

Jag gillar det Skål

Skål
    Eva006 skrev 2014-08-05 12:44:51 följande:

Jag föredrar en ådrig framför en helt slät. Känns liksom mer levande att leka med.

Inne? Menar du att det inte känns någon skillnad ifall man har en ådrig eller inte?? Skäms

• Anders 386
    Anonym (undrar95) skrev 2014-08-05 12:51:30 följande:
    Skål
    Eva006 skrev 2014-08-05 12:44:51 följande:

Inne? Menar du att det inte känns någon skillnad ifall man har en ådrig eller inte?? Skäms

Är det inte så att man har olika typ av känselnerver i ytterhuden och på slemhinnor?
    Har för mig att man på utsidan av huden känner av en yta på ett annat sätt medan man på slemhinnor mest känner att det är en beröring? Jämför själv känslan av beröring inne i munnen med hur din fingertopp "analyserar" den yta du berör.
    Har svårt att tänka mig att en kvinna känner nån skillnad på en ådrig eller slät kuk när den är i slidan? Kanske nån kunnig på människokroppen som kan utveckla? 
    Rätta mig gärna om jag har fel... Nyfiken på sanningen....
  • Anonym (tumme upp)
    Anders 386 skrev 2014-08-05 13:19:33 följande:
    Är det inte så att man har olika typ av känselnerver i ytterhuden och på slemhinnor?
    Har för mig att man på utsidan av huden känner av en yta på ett annat sätt medan man på slemhinnor mest känner att det är en beröring? Jämför själv känslan av beröring inne i munnen med hur din fingertopp "analyserar" den yta du berör.
    Har svårt att tänka mig att en kvinna känner nån skillnad på en ådrig eller slät kuk när den är i slidan? Kanske nån kunnig på människokroppen som kan utveckla? 
    Rätta mig gärna om jag har fel... Nyfiken på sanningen....
    Precis. Det där är mer än utseendegrej. Väl inne så känns ingen skillnad. Tycker jag då Glad
Svar på tråden Ådrig kuk, gillar tjejer det?