• Anonym (Tjej)

"Hej! Vill du ligga?"

Hej! Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är sjukt kåt. Gjorde slut med min kille för ca 1 månad sedan. Har varit ute på krogen och då hittar jag ju alltid någon. Men på krogen är det liksom okej. 

Jag är som sagt sjukt kåt och vill bara ha sex. Är jag ute är det ofta killar som kommer fram och raggar. Kan jag gå fram till en random kille och fråga om han vill ligga med mig...? Haha. Jag ser bra ut, det får jag ofta höra. Är smal och 165cm lång. Fyllig rumpa och fasta bröst. Vet hur man klär sig snyggt. Men skulle en kille gå med på detta? Jag är ingen vrickad brud utan vill bara ligga. 

Så hur skulle du som kille reagera om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? 

• Svar på tråden "Hej! Vill du ligga?"
  • mr me

Jag skulle förmodligen säga nej, av väldigt många skäl. Ganska avtändande scenario och jag skulle misstänka att du brukar "ligga" och har minst ett halvt dussin otrevliga könssjukdomar och annat.

• Lurker

Du behöver kanske inte vara fullt så rättfram, men jo, det skulle ha funkat på mig innan fru och barn. Numera skulle det krävas lite flirt först

• Anonym (random kille)

Jag tror jag skulle bli lite överrumplad, men är man singel och kåt och du ser bra ut...så varför inte? :) 

Lite skulle man nog fundera över vad du hittat på tidigare som kommer med en sån direkt fråga, men har man skydd så.

• olof1

Såklart fråga om vi ska gå till mig eller dig med en gång!

• Frankk

Behöver ju inte säga det bosktavligen. Kan jag ju säga vad fan som helst och det står mellan raderna med rätt blick.

Den tyngsta sorgen är att inse att vi själva är enda orsaken till alla våra motgångar.
  • Anonym (Hm!)

Om det är det första du säger till mig så hajar jag nog till och jag vill definitivt veta mer om dig innan vi eventuellt går hem till mig eller dig. Kommer inte avfärda dig direkt men, beroende på omständigheterna, så det en rätt "billig" öppningsreplik.

Är öppningsrepliken något annat (gärna retsamt utmanande) och frågan kommer efter en stund när vi har pratat med varandra så är det mycket sannolikt. Enligt din beskrivning så ser du bra ut men jag tänder på utseende och intelligens.

• Rikard81

Hade jag fått den frågan av en snygg tjej hade jag nog blivit paff o frågat om det va ett skämt, hade det inte varit det hade jag inte tvekat för en skön stund :)

• Dickie Simpkins
    Anonym (Tjej) skrev 2014-08-05 18:09:39 följande:

Hej! Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är sjukt kåt. Gjorde slut med min kille för ca 1 månad sedan. Har varit ute på krogen och då hittar jag ju alltid någon. Men på krogen är det liksom okej. 

Jag är som sagt sjukt kåt och vill bara ha sex. Är jag ute är det ofta killar som kommer fram och raggar. Kan jag gå fram till en random kille och fråga om han vill ligga med mig...? Haha. Jag ser bra ut, det får jag ofta höra. Är smal och 165cm lång. Fyllig rumpa och fasta bröst. Vet hur man klär sig snyggt. Men skulle en kille gå med på detta? Jag är ingen vrickad brud utan vill bara ligga. 

Så hur skulle du som kille reagera om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? 

Kan ju inte neka till att jag hade varit svag om jag fick den frågan :)
  • Anonym (hmm)

Bara lämnar dessa två videos som svar:

Svar på tråden "Hej! Vill du ligga?"