• Evig kärlek

    Finns det fler hemmaföräldrar i Göteborgsområdet?

    Jag är 24 år och har en son på snart 8 månader som jag är hemma med. Planerar att vara hemma med honom minst några år. Än så länge känner vi inga andra mammor och barn som är hemma om dagarna och allt eftersom stimulansens behov ökar så känner jag att det vore bra och roligt att träffa lite andra mammor och barn för att leka lite och prata.

    Finns det någon annan där ute som söker lite vuxensällskap och barnlek under hösten och framöver?

  • Svar på tråden Finns det fler hemmaföräldrar i Göteborgsområdet?
  • Lowvie

    Heej gå med mammagrupp i Göteborg på fb där kan du hitta andra mammor som är hemma :)Är själv hemma med en snart 5 månaders bebis :)

  • Evig kärlek
    Lowvie skrev 2014-08-05 21:25:42 följande:

    Heej gå med mammagrupp i Göteborg på fb där kan du hitta andra mammor som är hemma :)Är själv hemma med en snart 5 månaders bebis :)


    Åh kul :) Jag är dock inte medlem på facebook så det blir svårt. Men tack ändå :)
  • Lowvie

    Ahh ja blir lite kluddigt :p

    Var i Gbg bor ni?

    Jag har inget emot vuxensällskap om du inte tycker att min skrutt är för ung :)

    Vi bor i Frölunda

  • Evig kärlek
    Lowvie skrev 2014-08-05 21:51:34 följande:

    Ahh ja blir lite kluddigt :p

    Var i Gbg bor ni?

    Jag har inget emot vuxensällskap om du inte tycker att min skrutt är för ung :)

    Vi bor i Frölunda


    :) Vi bor i Partille fast precis vid gränsen mot Göteborg. Frölunda är ju på andra sidan stan men det hindrar ju inte att ses ändå :) Det gör ingenting alls att inte din son/dotter(?) bara är 5 månader. Då är ju våra små nästan jämngamla ändå.
  • lilis

    Hej! Jag är hemma med min son ett tag till... han är 7mån. Träffas gärna för fika o lek. ????

  • Evig kärlek
    lilis skrev 2014-08-08 11:50:04 följande:

    Hej! Jag är hemma med min son ett tag till... han är 7mån. Träffas gärna för fika o lek. ????


    Ja, vad kul. Var i stan befinner du dig? :)
  • Lowvie

    Halloj tråden :D

    Ni som har Fb kan gå in och söka på mammalediga i Göteborg 2014 och mammagruppen Göteborg, det är mer aktivitet i dessa grupperSkrattande

Svar på tråden Finns det fler hemmaföräldrar i Göteborgsområdet?