• SRMmamma87

    BIM September 2014

    Här samlas vi som hoppas på plus i September!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

  • Svar på tråden BIM September 2014
  • elisa88

    Jag hoppar med här! Om det är okej :) 

    Enligt tidigare månader ska BIM vara ca 20 augusti, men enligt WomanLog (app) ska BIM vara 26 augusti. Jag har inte köpt några test och ska inte göra det förrens efter den 26 augusti. 

    Det är vårt första försök, så jag är inställd på att det kan ta ett tag, men man kan ju inte låta bli att hoppas :) 

  • SRMmamma87

    Jag hänger här själv tills andra hittar hit :-/

    Att man ska bli så besviken och på så dåligt humör varje gång mensen kommer. Som om varje menskramp och alla lyckligt gravida hånar en. Egentligen vet man ju att det inte alls är så, men visst är det jobbigt att bli konstant påmind. 

  • NILE90

    Tack för att du puffade, letade efter en sån här tråd igår också men hittade ingen så jag gjordes egen. Men hoppar in här också. BIM 5/9 NILE90, 23 år, 1:a barnet, 4:e försöket

  • SecretlyMe

    BIM 1-3/9, 23 år, fjärde riktiga försöket, 1:a barnet

  • SecretlyMe

    Samma ålder och försök på oss, kul! :)


    NILE90 skrev 2014-08-07 09:46:48 följande:

    Tack för att du puffade, letade efter en sån här tråd igår också men hittade ingen så jag gjordes egen. Men hoppar in här också. BIM 5/9 NILE90, 23 år, 1:a barnet, 4:e försöket


  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-08-07 09:50:04 följande:
    Samma ålder och försök på oss, kul! :)

    Vad kul! Har ni bara kört på som vanligt eller använt några särskilda "metoder"? :)
  • SecretlyMe

    Vi har kört som vanligt hittills. Min äl är lite smått oregelbunden har jag märkt så min cykel pendlar mellan 28-30 dagar.. Ville testa älstickor denna månad men känner nånstans inom mig att det blir lite för pressat.. Kanske att jag provar det framöver. Däremot funderar jag på det där med bisolvon :) än så länge har jag "bara" börjat äta hälsosammare, börjat motionera mer och slutade röka i juni.

    Kör du några metoder? :)


    NILE90 skrev 2014-08-07 09:53:30 följande:

    Vad kul! Har ni bara kört på som vanligt eller använt några särskilda "metoder"? :)


Svar på tråden BIM September 2014