• Anonym (lis)

oro

som rubriken lyder så tror jag att jag fick mf i v 7 men har inte haft några blödningar lr smärta

jag mår illa av mkt dofter mm när ska jag göra ett nytt test för att få svar om jag hade rätt min man och mamma

tror inte att jag fått de men hamnade något på pappret när jag gick in i v 7 jag måste även dölja graviditeten för vissa kan de vara de som ställer till allt????

• Svar på tråden oro
  • Anonym (??)

Om du inte haft blödningar eller smärta, hur vet du att du haft mf  ? Är det konstaterat av läkare ? 

• Anonym (lis)

nej de är de inte jag har bara den känslan att de inte finns kvar

• Anonym (??)

I vilken vecka är du nu i ? När fick du känslan av att det inte är kvar ? Om du fortfarande har känslighet för lukter, finns det god chans att allt är ok trots allt.  Även om man fått missfall/fostret har dött, visar graviditetstest positivt ett tag efter. Det bästa sättet att vara säker på läget, är att kontakta gynmottagning.

• Anonym (lis)

jo jag är känslig mot vissa grejer och mår illa okej hur länge kan de visa pos efter då?? vad jag har läst så om man har fler barn så ska de visas tidigare om man fått mf

• Anonym (lis)

v 8 idag

• Anonym (??)

Jag kan tänka mig att det kanske går att köpa en clearblue digitaltest med veckoindikator. Se hur veckorna ser ut. Om det står gravid 1-2 eller 3+.

Det bäst är nog i alla fall att ringa kvinnokliniken/gynmottagningen eller mödravårdscentralen för rådgivning.

Svar på tråden oro