Behöver hjälp med att luska ut vad som är fel.
Måste få ner detta kortfattat förstås.
Jag misstänker att jag lider av någon sorts emotionell personlighetsstörning. Men frågan är i såna fall vad?
I sommar var min man och jag och våra 2 barn ute på semester med husbil.
Innan och i början är jag taggad och ser fram emot semestertrippen. Men efter hand som dagarna går börjar "allt" gå mig "på nerverna". Jag vill allt och inget! Jag vill hitta på nåt spännande men orkar/vill bara sitta i solstolen och dricka vin!
Jag äter för mycket och fel och känner mig smått äcklad av mig själv och kan må lite illa av för mycket godsaker. (Dagen efter moffar jag ändå i mig..)
Det enda som fått mig riktigt glad är när vi shoppat. Allt från marknader till Ullared.
Min man blir ledsen och besviken när jag "plötsligt" vill åka hem tidigare än tänkt. Inte ens barnens glädje kan få mig på rätt köl.
Mannen undrar vad jag vill, och hur jag vill att semestern ska se ut. Jag kan ärligt inte komma med ett vettigt svar. Mer än att jag skulle vilja vara ensam i några dagar och inte vara styrd av nåt.
Nu är som du kanske förstår bara ett axplock ur mitt liv. Men vad är det för fel på mig då jag inte bara kan njuta av ledigheten med familjen?
Ibland känner jag mig som borderline "light". Det som dock faller bort är att jag aldrig haft självskadebeteende eller försatt mig i risker.
Hjälp, en olycklig fru och mamma